Planszówkowe oswiadczenie noworoczne

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Awatar użytkownika
Bialogwardzista
Posty: 123
Rejestracja: 22 paź 2008, 09:14

Planszówkowe oswiadczenie noworoczne

Post autor: Bialogwardzista »

To może zabrzmieć dziwnie ... ale nazywam sie Białogwardzista i mam problem z grami planszowymi :wink:

>forumowicze : Witamy Cie Białogwardzisto<

A więc gram od ponad 3 lat ... W 2006-2008 kupowałem gry jak nienormalny(to nie moje 1sze konto na tym forum) - po kupnie jednej juz myslalem o nastepnej, co najmniej 2-3 razy w tygodniu zagladalem na strony sklepów i allegro sprawdzajac czy moze nie ma czegos 'w fajnej, okazyjnej cenie...' Potem to wszystko sprzedawalem lub nawet wyrzucalem do śmieci (vide 'polskie superprodukcje' Żołnierze Wyklęci, wiochmen rejser :) ) oczywiscie na tym tracac i czas i pieniadze i uwagę.

W związku z tym skończyłem z takim kupowaniem gier. Co do konkretnego postanowienia to w 2009 roku nie kupie żadnej gry (....no może zostawie leciutko uchyloną furtkę dla 'Age of Conan' :D ale Tylko Conan )

Ten post ma na celu stwierdzenie, ze gdybym jednak zaczął się łamać to oswiadczam , że wszystkie moje zapytania na temat kupna w dziale handel wymiana czy prośby o kod rabatowy na rebel.pl należy uznać za Spam i nie traktować ich poważnie.
Awatar użytkownika
rokter
Posty: 858
Rejestracja: 02 mar 2005, 14:18
Lokalizacja: Poznań

Re: Planszówkowe oswiadczenie noworoczne

Post autor: rokter »

Szczerze podziwiam. Jak wytrzymasz 2 miesiące, wyślę Ci coś fajnego za darmo. Serio, serio.
zagraj w najlepsze planszówki w Poznaniu (każdy poniedziałek od 18.00 do 24.00; klub Alibi - Al.Niepodległości 8 (wejście od Taylora): http://www.gramajda.pl
khaox
Posty: 419
Rejestracja: 13 wrz 2006, 15:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Planszówkowe oswiadczenie noworoczne

Post autor: khaox »

Bialogwardzista Twardy jestes podejmujac takie postanowienia... twardy lub szalony ;)