Diuna: Imperium / Dune: Imperium (Paul Dennen)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Fojtu
Posty: 3384
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 559 times
Been thanked: 1263 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Fojtu »

Arkhon pisze: 18 sty 2022, 10:08
Fojtu pisze: 18 sty 2022, 10:03
Arkhon pisze: 18 sty 2022, 09:57 Faktycznie nie przytoczyłem dokładnie kto pisał o 4 pkt w rezultacie za kartę spice, ale tak niektórzy interpretują, Ty wciąż np że 1 pkt za darmo.
Powtórzę, 18 persuation to bardzo duży koszt. To że wydajesz 2-3 ruchy conajmniej, by tyle kart mieć na ręcę, by tyle wydać, optymalnie w ostatniej turze, to nie wzięcie udziału w wyścigu o 2pkt konflikt - potencjalnie 4pkt swingu, dalej uważasz, że to darmo? Czy może wcześniej jak za 1pkt jest konflikt chcesz wydać 18 persuation na robale zapychające deck? Niepoważnie to brzmi.

Zgadza się, źle pamiętałem kartę z wycofaniem 3 troops, to strata 3 troops. Dalej moim zdaniem mniejszy o niebo koszt od 18persuation.
Z mojego doświadczenia (30 gier), niekupowanie w ogóle robaków bardzo rzadko daje wygraną. Dlatego dla mnie kupienie 2 robaków nie uważam, za jakiś wygórowany warunek, bo celuję w to w każdej rozgrywce.
Idąc dalej tym torem Panie kolego, to powinno być bardzo ciężko z tej karty uzyskać 2pkt, bo każdy powinien kupować robale i bardzo ciężko byłoby mieć o 2 więcej niż przeciwnicy, ale rozumiem rozumiem. Z kolei powiedz mi, masz okazję kupić w 6-7 rundzie Kwisatz Haderach - nie kupisz zamiast robala? moim zdaniem net korzyść liczona w kilku, nie 1-2 pkt. ot sytuacyjność..
Nie bardzo rozumiem czemu potrzebujesz mieć o 2 więcej niż przeciwnicy.
W 6-7 rundzie KH ma już raczej wątpliwą wartość, u mnie większość gier kończy się w 8 rundzie, więc w zależności od talii zazwyczaj zagrasz go 0-1 razy. Jak jestem do tyłu, to pewnie bym kupił i liczył, że da mi swing do przodu, ale jak prowadzę, to wolałbym pewnie pewny punkt. Bardzo dużo zależy od stanu punktowego.

Żeby było jasne. To wszystko to po prostu moje opinie, nie twierdzę, że to jakieś prawdy objawione.
Awatar użytkownika
Arkhon
Posty: 332
Rejestracja: 31 paź 2015, 02:31
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 101 times
Been thanked: 169 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Arkhon »

Fojtu pisze: 18 sty 2022, 10:17 Nie bardzo rozumiem czemu potrzebujesz mieć o 2 więcej niż przeciwnicy.
W pierwszym zdaniu to ująłem, by dostać z intrygi 2 nie 1 punkt. By wykorzystać potencjał karty, po którą przecież musiałem się udać. Inaczej staje się dla mnie słabsza od kilku innych, dających 1 punkt wg mnie prościej.
Nie mniej jednak widzę....
Fojtu pisze: 18 sty 2022, 10:17 Bardzo dużo zależy od stanu punktowego.
że się rozumiemy tylko dochodzimy do sedna z dwóch różnych "końców" tematu.
Fojtu
Posty: 3384
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 559 times
Been thanked: 1263 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Fojtu »

Arkhon pisze: 18 sty 2022, 10:25
Fojtu pisze: 18 sty 2022, 10:17 Nie bardzo rozumiem czemu potrzebujesz mieć o 2 więcej niż przeciwnicy.
W pierwszym zdaniu to ująłem, by dostać z intrygi 2 nie 1 punkt. By wykorzystać potencjał karty, po którą przecież musiałem się udać. Inaczej staje się dla mnie słabsza od kilku innych, dających 1 punkt wg mnie prościej.
Aby dostać 2 punkty wystarczy że masz o 1 więcej niż inni, nie 2.

Jasne power lvl kart jest różny w zależności od sytuacji na stole.
Niemniej jednak, jakbym miał oceniać karty w skali 1-10, to powiedzmy większość ma siłę 0-8 a te karty mają 4-10. Są sytuacje, kiedy inne karty są od nich lepsze, co nie zmienia dla mnie faktu, że one odstają IMO od reszty.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2022, 10:29 przez Fojtu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Arkhon
Posty: 332
Rejestracja: 31 paź 2015, 02:31
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 101 times
Been thanked: 169 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Arkhon »

Fojtu pisze: 18 sty 2022, 10:27
Arkhon pisze: 18 sty 2022, 10:25
Fojtu pisze: 18 sty 2022, 10:17 Nie bardzo rozumiem czemu potrzebujesz mieć o 2 więcej niż przeciwnicy.
W pierwszym zdaniu to ująłem, by dostać z intrygi 2 nie 1 punkt. By wykorzystać potencjał karty, po którą przecież musiałem się udać. Inaczej staje się dla mnie słabsza od kilku innych, dających 1 punkt wg mnie prościej.
Aby dostać 2 punkty wystarczy że masz o 1 więcej niż inni, nie 2.
znów, my bad. Rozwinę myśl...
Nie mniej jednak 1 to mała przewaga i wolałbym mieć 2. chyba że w ostatnim reveal i będąc ostatnim przy "głosie" - znów konkretna sytuacja. Dzięki za wypunktowanie.
Awatar użytkownika
Tommy
Posty: 1739
Rejestracja: 25 lut 2008, 15:18
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 108 times
Been thanked: 27 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Tommy »

To ja dorzucę kilka zdań ode mnie (mojej grupy).

Gra absolutnie nas zauroczyła, top2 zeszłego roku, pomimo premiery w naszym gronie pod koniec roku, coś pięknego, pomimo…. No właśnie, kilka rzeczy wychodzi natychmiast.
1. Sprawa przegiętej karty intrygi - cóż mogę powiedzieć. Chyba za cały komentarz wystarczy: zagraliśmy do teraz 3 razy, 2 razy wygrała osoba, która na koniec gry wyskoczyła z tą intrygą za 2. Co lepsze - obie sytuacje były poprzedzone ukradzeniem tej karty.
Gramy dość kompetytywnie, mocno myślimy, Diuna u nas to minimum 3h, taką mamy grupę.
Wyniki za każdym razem bardzo zbliżone, wygrywa ten kto ma tą intrygę…
2. „Nieruchomy” sklep - to boli i widać, że coś nie teges od pierwszej partii.

bonusowo:
3. Nierówne postacie. Widać od razu jak mocne a przede wszystkim przydatne skille mają niektóre, a inne… no może skorzystają z raz albo wcale.

Finał jest taki, że pomimo totalnej niechęci do home rule… Diuna dostanie na 100% u nas: sklep w wariancie czerw zjada jedną, najstarszą kartę w fazie zbiorów - fajna opcja opisana na BGG i chyba szeroko stosowana.
Możliwe, że 1-2 karty intryg zostaną usunięte.
"I used to roll the dice
feel the fear in my enemy's eyes"
Awatar użytkownika
dispe
Posty: 351
Rejestracja: 03 gru 2019, 12:42
Lokalizacja: WWA
Has thanked: 271 times
Been thanked: 109 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: dispe »

Zagrałem drugi raz w pełnym składzie. Udało mi się wygrać strategią na " robaki". Nastawiłem się na kupowanie karty "Przyprawa musi płynąć" i w ostatniej rundzie kupiłem trzecią oraz wygrałem konflikt za 2 pkt co dało zwycięstwo. Nie powiem, karta dająca zniżkę na kupowanie karty robaka zrobiła robotę, to chyba pierwsza którą kupiłem i wykorzystałem ją w pełni :)

Doświadczony poprzednią rozgrywką częściej chodziłem po karty intryg ale karty punktujacej na koniec gry nie znalazłem, miał ją jeden z przeciwników, spełnił wymagania ale ostatecznie przegrał remis na melanż a miałem go więcej również dzięki poprzednim "robakom".
Narzekanie na te karty punktujące na koniec chyba jest trochę na wyrost, wyrzucanie ich z talii to przesada, jest przecież w tej talii kilka innych kart dających dosyć łatwo PZ.
pike
Posty: 270
Rejestracja: 13 wrz 2014, 00:24
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy
Has thanked: 4 times
Been thanked: 14 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: pike »

I co z tym dodatkiem, co to miał być w przedsprzedaży 17.01? Coś ktoś wie, zwłaszcza KACZKI?
Fojtu
Posty: 3384
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 559 times
Been thanked: 1263 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Fojtu »

pike pisze: 22 sty 2022, 12:22 I co z tym dodatkiem, co to miał być w przedsprzedaży 17.01? Coś ktoś wie, zwłaszcza KACZKI?
Jak napisałem do sklepu w sprawie wydania angielskiego, to dostałem info, że statek płynie, powinno być w lutym. Polska wersja raczej nie będzie wcześniej, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość.
dannte
Posty: 731
Rejestracja: 15 paź 2018, 21:52
Lokalizacja: Elbląg
Has thanked: 104 times
Been thanked: 425 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: dannte »

pike pisze: 22 sty 2022, 12:22 I co z tym dodatkiem, co to miał być w przedsprzedaży 17.01? Coś ktoś wie, zwłaszcza KACZKI?
Przeklejam z wątku wydawnictwa:
Lucky Duck Games pisze: 18 sty 2022, 16:58
Tachion pisze: 17 sty 2022, 17:37 Gdzie moja przedsprzedaż na dodatek do Diuny?!
:D
Musieliśmy przesunąć lekko termin - startujemy prawdopodobnie 2.02.
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 772
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 671 times
Been thanked: 782 times
Kontakt:

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: anitroche »

Kupiłam i zagrałam kilka razy, zarówno solo, jak i na więcej osób, choć najwięcej rozgrywek dwuosobowych było muszę przyznać. Jestem eurosucharzystką i myślałam, że aspekt losowych kart intryg i niepewności w konflikcie mi się nie spodoba, tymczasem, to właśnie te rzeczy w grze spodobały mi się najbardziej :D. Naprawdę przyjemne połączenie suchara z emocjami. Po pierwszej grze byliśmy zachwyceni, ale o dziwo z każdą kolejną rozgrywką entuzjazm opadał. Obecnie z mężem uznaliśmy, że gra bardzo przyjemna, ale mamy wątpliwości, czy będzie wychodziła na stół na tyle często, że warto ją w kolekcji zostawić. Co nam się nie spodobało? Chyba ostatecznie wyszło na to, że ani to nie jest porywający worker placement, ani porywający deck builder, owszem połączenie obu mechanik przyjemne i te emocje poprzez dodanie konfliktów, ale mechanicznie sama gra nie ma dla nas niczego, co wywołuje myśl "o, to ciekawe rozwiązanie" i syndromu zagrania następnej partii. No i ten bot dodany do rozgrywek dwuosobowych bardzo nas wkurzał :D, a niestety najczęściej byśmy grali właśnie we dwie osoby. Osobiście to wolę wręcz zagrać w Diunę solo niż na dwie osoby, bo w solo chociaż od początku walczę przeciwko losowości kart automy, a tak na dwie osoby to takie pomieszanie losowej automy i świadomego przeciwnika i to chyba mi nie pasuje zupełnie.

Swój egzemplarz chyba ostatecznie sprzedam, choć jeszcze się waham, czy by najpierw nie spróbować zagrać z dodatkiem, chociaż nie jestem pewna czy on zmieni coś w grze na tyle, żeby zmienić nasze obecne odczucia. Jednak, jeśli ktoś by mi zaproponował rozgrywkę na swoim egzemplarzu, to z pewnością nie odmówię :).

Na koniec dorzucam rozgrywkę solo, którą właśnie wrzuciłam na kanał: Diuna: Imperium - pełna rozgrywka solo
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Fojtu
Posty: 3384
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 559 times
Been thanked: 1263 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Fojtu »

anitroche pisze: 26 sty 2022, 10:51 ...
IMO DI jest na 2 osoby słabą grą. Nie ma kompletnie ciasnoty w worker placemencie a dodatkowo losowy bot jest serio irytujacy. Na 3 osoby też nie jest super, dopiero na 4 jest odczuwalna walka o każdy spot na workera. Myślę, że dodatek w tym temacie nic nie zmieni, nie robiłbym sobie nadziei, że nagle DI zrobi się dobrą grą na 2 osoby.
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1231
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 476 times
Been thanked: 445 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Shodan »

Zgadzam się z powyższym, Diuna to gra, która cierpi na syndrom Roota, czyli w pełni rozwija skrzydła dopiero w większym składzie. Przy czym imo na 3 osoby jest już spoko grywalna.
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 772
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 671 times
Been thanked: 782 times
Kontakt:

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: anitroche »

Shodan pisze: 26 sty 2022, 11:27 Zgadzam się z powyższym, Diuna to gra, która cierpi na syndrom Roota, czyli w pełni rozwija skrzydła dopiero w większym składzie. Przy czym imo na 3 osoby jest już spoko grywalna.
No właśnie miałam nadzieje, że mimo komentarzy, że na 2 graczy to o wiele słabiej działa niż na 4, u nas się jednak przyjmie. Z mężem uwielbiamy Roota i najczęściej gramy we 2 - widzimy, że gra o wiele lepiej działa na więcej graczy, ale gra nam tak się spodobała, że gramy i się dobrze bawimy nawet na 2 graczy (plus boty). Uniwersum Diuny też lubimy, więc była nadzieja, zwłaszcza, że sama gra po obejrzeniu rozgrywki w necie wyglądała ciekawie. Niestety do Diuny: Imperium aż taką miłością nie zapałaliśmy, żeby chcieć często grać w gorszą jej "wersję", czyli dwuosobową. Ale ja tam wychodzę z założenia, że jak nie jestem pewna, czy jakaś gra siądzie czy nie, to muszę spróbować, bo tak to będzie mi siedziała z tyłu głowy, że a nuż by się okazało, że to moja ulubiona gra, a ja jej nie spróbowałam przez to, że ktoś gdzieś napisał/powiedział, że nie poleca ;). Podobnie mam z Tapestry - chciałabym spróbować, ale kurczę trochę droga taka przyjemność na spróbowanie by była :/. Konwenty planszówkowe wróćcie! Bo nie stać mnie na kupowanie wszystkiego, w co bym chciała zagrać :(.
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Wosho
Posty: 1440
Rejestracja: 01 gru 2011, 13:15
Has thanked: 177 times
Been thanked: 141 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Wosho »

Co za problem, kupujesz gdzie sie da najtaniej, grasz pilnujac zeby byl idealny stan i sprzedajesz troche nizej.
Lub szukasz uzywki w idealnym stanie grasz i sprzedajesz w tej samej cenie jak nie podejdzie.
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 772
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 671 times
Been thanked: 782 times
Kontakt:

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: anitroche »

Wosho pisze: 26 sty 2022, 13:31 Co za problem, kupujesz gdzie sie da najtaniej, grasz pilnujac zeby byl idealny stan i sprzedajesz troche nizej.
Lub szukasz uzywki w idealnym stanie grasz i sprzedajesz w tej samej cenie jak nie podejdzie.
Dla mnie to akurat problem i nie taka łatwa sprawa. Ja póki co mam sporo gier, w które chce zagrać typu: Obsession, Trickerion, sporo Lacerdy, Vindication itd. które kosztują sporo, do tego dochodzą KS, gdzie mrozi się kasę na długi czas, a ja mam z góry określony budżet na zakup gier i niestety często kończy się tak, że gry nie sprzedaję bo podeszła, więc wtedy kasy nie mam na kolejną, dodatkowo mam półkę wstydu z takich kupionych na okazji używek i zanim nie zagram to nie sprzedam, więc póki co mam sporo kasy zamrożonej. Jestem w tym hobby "na poważnie" dopiero od 2 lat i po prostu suma ciekawych nowości i starszych gier, w które nie grałam, a bym chciała, jest tak duża, że nie stać mnie na wszystko, żeby teraz kupić, spróbować i odsprzedać. Wiele gier z głównego nurtu mogłabym spróbować na konwencie zamiast kupować, a budżet przeznaczyć na kupowanie tego, czego w wypożyczalniach nie znajdę.
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Atk
Posty: 1400
Rejestracja: 01 kwie 2020, 16:33
Has thanked: 498 times
Been thanked: 286 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Atk »

anitroche pisze: 26 sty 2022, 12:34
Shodan pisze: 26 sty 2022, 11:27 Zgadzam się z powyższym, Diuna to gra, która cierpi na syndrom Roota, czyli w pełni rozwija skrzydła dopiero w większym składzie. Przy czym imo na 3 osoby jest już spoko grywalna.
No właśnie miałam nadzieje, że mimo komentarzy, że na 2 graczy to o wiele słabiej działa niż na 4, u nas się jednak przyjmie. Z mężem uwielbiamy Roota i najczęściej gramy we 2 - widzimy, że gra o wiele lepiej działa na więcej graczy, ale gra nam tak się spodobała, że gramy i się dobrze bawimy nawet na 2 graczy (plus boty). Uniwersum Diuny też lubimy, więc była nadzieja, zwłaszcza, że sama gra po obejrzeniu rozgrywki w necie wyglądała ciekawie. Niestety do Diuny: Imperium aż taką miłością nie zapałaliśmy, żeby chcieć często grać w gorszą jej "wersję", czyli dwuosobową. Ale ja tam wychodzę z założenia, że jak nie jestem pewna, czy jakaś gra siądzie czy nie, to muszę spróbować, bo tak to będzie mi siedziała z tyłu głowy, że a nuż by się okazało, że to moja ulubiona gra, a ja jej nie spróbowałam przez to, że ktoś gdzieś napisał/powiedział, że nie poleca ;). Podobnie mam z Tapestry - chciałabym spróbować, ale kurczę trochę droga taka przyjemność na spróbowanie by była :/. Konwenty planszówkowe wróćcie! Bo nie stać mnie na kupowanie wszystkiego, w co bym chciała zagrać :(.
Może sklepy w twojej okolicy, mają możliwość wypożyczenia gry jak aleplanszowki
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 772
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 671 times
Been thanked: 782 times
Kontakt:

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: anitroche »

Atk pisze: 26 sty 2022, 16:42 Może sklepy w twojej okolicy, mają możliwość wypożyczenia gry jak aleplanszowki
Dzięki za podsunięcie pomysłu, niestety najbliższa taka inicjatywa znajduje się w Wawie, czyli 90 km autem w jedną stronę, więc to trochę mija się z celem, czyli zaoszczedzeniem kasy ;). U siebie mam tylko spotkania planszówkowe w domu kultury, ale one są skierowane raczej do rodzin z dziećmi i średnio zaawansowanych tytułów zbyt wiele nie ma. Dziękuję za chęć pomocy, ale myślę, że lepiej nie ciągnąć tego offtopu ;).
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Awatar użytkownika
Lucky Duck Games
Posty: 474
Rejestracja: 24 lut 2020, 13:28
Has thanked: 50 times
Been thanked: 1028 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Lucky Duck Games »

Cześć,

jutro o 12 ruszamy na naszej stronie (luckyduckgames.com) z przedsprzedażą dodatku Potęga Ix oraz Delux Upgrade Pack'a i koszulek.
Oczywiście dodatek Potęga Ix trafi też do sklepów z grami.
Awatar użytkownika
playerator
Posty: 2873
Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
Has thanked: 904 times
Been thanked: 310 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: playerator »

Lucky Duck Games pisze: 01 lut 2022, 20:07 (...) jutro o 12 ruszamy na naszej stronie (luckyduckgames.com) z przedsprzedażą dodatku Potęga Ix oraz Delux Upgrade Pack'a i koszulek (...)
Trzymam kciuki, żeby się strona sklepu nie wylacertowała :wink:
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2822
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 845 times
Been thanked: 363 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: Gromb »

playerator pisze: 01 lut 2022, 20:16
Lucky Duck Games pisze: 01 lut 2022, 20:07 (...) jutro o 12 ruszamy na naszej stronie (luckyduckgames.com) z przedsprzedażą dodatku Potęga Ix oraz Delux Upgrade Pack'a i koszulek (...)
Trzymam kciuki, żeby się strona sklepu nie wylacertowała :wink:

O to to to. Ja również.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Awatar użytkownika
eveni
Posty: 1601
Rejestracja: 08 lip 2019, 15:24
Has thanked: 637 times
Been thanked: 550 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: eveni »

Lucky Duck Games pisze: 01 lut 2022, 20:07 Cześć,

jutro o 12 ruszamy na naszej stronie (luckyduckgames.com) z przedsprzedażą dodatku Potęga Ix oraz Delux Upgrade Pack'a i koszulek.
Oczywiście dodatek Potęga Ix trafi też do sklepów z grami.
Na kiedy planujecie premierę dodatku? :)
Awatar użytkownika
AntBehindLeaf
Posty: 376
Rejestracja: 19 sty 2021, 20:59
Has thanked: 72 times
Been thanked: 137 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: AntBehindLeaf »

eveni pisze: 01 lut 2022, 20:18
Lucky Duck Games pisze: 01 lut 2022, 20:07 Cześć,

jutro o 12 ruszamy na naszej stronie (luckyduckgames.com) z przedsprzedażą dodatku Potęga Ix oraz Delux Upgrade Pack'a i koszulek.
Oczywiście dodatek Potęga Ix trafi też do sklepów z grami.
Na kiedy planujecie premierę dodatku? :)
Jak Ukraina przepuści pociąg. Może za miesiąc, może za rok :)
dannte
Posty: 731
Rejestracja: 15 paź 2018, 21:52
Lokalizacja: Elbląg
Has thanked: 104 times
Been thanked: 425 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: dannte »

eveni pisze: 01 lut 2022, 20:18
Lucky Duck Games pisze: 01 lut 2022, 20:07 Cześć,

jutro o 12 ruszamy na naszej stronie (luckyduckgames.com) z przedsprzedażą dodatku Potęga Ix oraz Delux Upgrade Pack'a i koszulek.
Oczywiście dodatek Potęga Ix trafi też do sklepów z grami.
Na kiedy planujecie premierę dodatku? :)
Na ostatnim live PN padła informacja, że pewnie połowa/koniec lutego.

Ja też apeluję do gangu graczy planszówkowych o to by nie organizowali ataku DDoS :D
91DD
Posty: 49
Rejestracja: 06 lip 2020, 23:48
Has thanked: 8 times
Been thanked: 6 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: 91DD »

W sklepie kaczek już jest dostępny 189zł kosztuje, figurek na razie nie widać, premiera planowana na 18.02
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: Dune: Imperium / Diuna: Imperium (Paul Dennen)

Post autor: rastula »

91DD pisze: 01 lut 2022, 22:57 W sklepie kaczek już jest dostępny 189zł kosztuje, figurek na razie nie widać, premiera planowana na 18.02
miałem na radarze Potęgę Ix ale jeśli ma on być w cenie podstawki, to tylko świadczy w jak durną stronę ten rynek idzie...(chyba że te 189 to ten delux)...
ODPOWIEDZ