Grafiki do oceny :)

Masz pomysł na grę planszową? Chciałbyś go kiedyś zrealizować? Chcesz się nim podzielić albo pomóc w realizacji jakiegoś pomysłu? Do dzieła!

Czy podobają ci się grafiki ? Ile punktów byś im dał ?

1
2
4%
2
2
4%
3
9
16%
4
8
14%
5
6
11%
6
13
23%
7
9
16%
8
6
11%
9
1
2%
10
1
2%
 
Liczba głosów: 57

Awatar użytkownika
Mitra
Posty: 79
Rejestracja: 20 mar 2010, 19:17
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Grafiki do oceny :)

Post autor: Mitra »

Witam pracuję z dwójką znajomych nad nową grą planszową rpg. Chciałbym dzisiaj zasięgnąć waszej opinii w sprawie grafik które che zaprezentować.
Gra zbliżona do MiM gdyby już do czegoś należałoby ją porównać. Gra będzie oparta o zupełnie inną mechanikę rozgrywki chodzi tutaj głównie o walkę i rozwój postaci.
Większy nacisk został położony na statystyki, umiejętności specjalne bohaterów i umiejętne ich wykorzystanie niż na losowość generowana poprzez rzut kostką. Walki nabiorą nowego wymiaru taktycznego nie będą się sprowadzać tylko do formalnego rzutu kostką. Słabszy teoretycznie przeciwnik poprzez umiejętne wykorzystanie swoich atutów i doświadczenia będzie w stanie pokonać największych kosów" Do gry chcemy wprowadzić 2 elementy które będą absolutną nowością w grach planszowych i wprowadzą wiele emocji zwłaszcza w większym gronie graczy. Stwierdziliśmy że brakuje na naszym rynku rodzimej gry która wprowadziłaby coś nowego i dała wiele frajdy miłośnikom planszowego rpg stąd nasza inicjatywa. Podstawowa plansza ilością pól dorównuje MiM z dwoma dodatkami nie podoba nam się wypuszczanie podstawki a miesiąc później dodatku który kosztuje prawie tyle co oddzielna gra. Chcemy dać podobnym nam miłośnikom wiele za niewiele nie oszczędzając przy tym na jakości czy to się uda ocenicie już niebawem sami:). Wydanie gry planujemy na pierwszy kwartał 2011 roku. Prace trwają już około 16 miesięcy jesteśmy na etapie kończenia planszy i intensywnych testach związanych z mechaniką i dynamiką rozgrywki.

Poniżej link do kilku wersji roboczych kart przeciwników (karty bohaterów są bardziej rozbudowane). Oraz 2 postacie bohaterów złodziejki i wojownika. Z oczywistych względów w zaniżonej rozdzielczości i jakości.

Przeciwnicy:

stare wersje usunięte

Bohaterowie:

http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/2cEYkmMdhbZ/6
http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/a9AaDFcLc7V/7


Będę wdzięczny za wszelki opinie również te krytyczne Smile
Jeżeli przeczyta to fan planszówek rpg z Gorzowa proszę o kontakt i zapraszam na testy:)
Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 22:30 przez Mitra, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Olgierdd
Posty: 1836
Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 80 times
Been thanked: 92 times

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Olgierdd »

Nie jestem fanem przygodówek, ale po pierwszej grafice obejrzałem wszystkie, są bardzo ładne (szczególnie po ostatnio wydanej polskiej przygodówce fantasy). Przypominają trochę Warhammer FB.
Awatar użytkownika
sowacz
Posty: 772
Rejestracja: 04 lut 2008, 11:08
Lokalizacja: Rumia
Been thanked: 26 times

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: sowacz »

Kobieta ma coś nie tak z ustami xP
Awatar użytkownika
scarneck
Posty: 209
Rejestracja: 18 kwie 2007, 21:32
Lokalizacja: Zamość

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: scarneck »

Żaden ze mnie fachowiec ale te grafiki mnie nie przekonują. Zresztą projekt karty również jest.... no nie wiem... amatorski?
Tak na pierwszy rzut oka dodanie choćby szczątkowego tła do grafik powinno trochę pomóc.
Awatar użytkownika
Mitra
Posty: 79
Rejestracja: 20 mar 2010, 19:17
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Mitra »

Tak jak pisałem są to jeszcze wersje robocze. Z dodaniem tła do kart przeciwników nie byłoby problemu. Jeżeli ktoś jeszcze uważa że byłoby to wskazane proszę o wyrażenie opinii. Myśleliśmy nad dodaniem tła ale po próbie wstawienia pełnej" grafiki stwierdziliśmy że postać przeciwnika bez tła czyni kartę bardziej przejrzystą. Naturalnie jeżeli będzie więcej głosów za dodaniem tła do postaci tak uczynimy. Temat ten został założony właśnie po to by przedyskutować co należy poprawić a co zostawić :)

Scarneck napisz dokładnie co ci nie przypadło do gustu w projekcie karty oprócz braku tła postaci. Konstruktywna krytyka jest nieoceniona:)
Awatar użytkownika
asiok
Posty: 1423
Rejestracja: 09 paź 2008, 17:29
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 331 times
Been thanked: 76 times

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: asiok »

No to - w dużym skrócie.

Wg mnie - tworzenie kolejnej odmiany MiM nie będzie miało większego sensu. MiM czy Talizman miał swoje "pięć minut" kilka lat temu, gdy na rynku nie było planszówek. Teraz - będzie ciężko wejść na ten rynek. Ci, którzy lubią ten typ gier mają już swój Talizman lub Dragon's Ordeal i nie będzie łatwo namówić ich na wydanie pieniędzy na coś podobnego... Obecnie na rynku pojawia się rosnąca z miesiąca na miesiąc liczna gier i coraz trudniej to "przebić" - jeżeli coś nie jest świeże pod kątem mechaniki lub nie ma nieograniczonych budżetów reklamowych (vide Monopoly) - niełatwo będzie przebić się do świadomości i portfeli kupujących.... Jeżeli poczytasz trochę postów na tym forum zauważysz, że porównanie gry do Talizmanu jest (uogólniając) pejoratywne.
W skrócie - znam kilkanaście osób grających w planszówki, wg mnie nikt z nich nie kupi zoptymalizowanej wersji Magii i Miecza.

A wracając do grafik - czyli do właściwego pytanie ;).Najpierw minusy:

1. Nazwanie misia "Brazlak" jakoś mi się kojarzy z "Brandzlakiem" a więc zagranie jej będzie przez graczy nazwane "brandzlowaniem" :D Chyba jestem zboczony....

2. Czcionka jakiej używacie ma literę " A " bardzo podobną do " R ". Jeżeli w sali gier będzie ciemnawo - ork pomyli się z oakiem i będzie nazywane "zagrywam dębiną" ;)

3. Rycerz wygląda jakby miał w prawej ręce kciuka + trzy palce ;)

4. Pani z piersiami wygląda jak w grze dla nastolatków - chyba że o to chodzi.

Uogólniając - grafiki ładne ale ogromnie schematyczne. Jeżeli w czasach pseudośredniowiecza pojawia się kobieta to jest półnaga, odziana w skóry i urody Barbie. Wg opisu jest to Złodziejka - wyobraź sobie złodzieja wkradającego się w nocy - czy na pewno będzie on ubrany w za duży płaszczu, półnagi i wyposażony w wystający znad ramienia miecz - miecz, który na pewno zahacza o wszystko dookoła w obcym okradanym domu? (ale mi długie zdanie wyszło... sam tego zdania do końca nie rozumiem :D )
Kontynuując - orki wyglądają jak skopiowane z Warcrafta. Właściwie nie mam z nimi innych skojarzeń - Warcraft i już. I może tylko brakuje jakiegokolwiek tła w grafice - byłoby chyba lepiej.

Obrazki poprawne ale nic ponad to. W skali 1 - 5 dałbym im trzy.

P.S. Głownie krytykowałem -ale wynika to z tego, że za mało napisałeś o samej grze. Jeżeli opiszesz mechanikę - chętnie napisze jakieś ewentualne pozytywy.
Awatar użytkownika
Mitra
Posty: 79
Rejestracja: 20 mar 2010, 19:17
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Mitra »

Asiok dzięki za opinie. Co do optymalizacji MiM to nie będzie to jej dopakowana wersja.

1. Brazlak to nie będzie ten misiek" a jego wygląd nie będzie się kojarzył z brandzlowaniem:)
2.Czcionki nie są jeszcze wybrane jak pisałem to wersje robocze.
3. Rycerz ma wszystkie palce na wyraźniejszej grafice widać to bardzo dobrze


Nawiązując do wyglądu postaci pewne rzeczy będą mniej razić oczy realistów" gdy zaznajomią się oni z fabułą i opisem postaci:) Co do wyeksponowanych cycuszków nie bedą one chyba nikomu przeszkadzać a wręcz odwrotnie:) w grze będzie kilka panien mniej roznegliżowanych więc każdy sobie coś wybierze.

Wracając do rzeczy najważniejszej czyli mechaniki... Ma to być zupełnie inny tytuł oferujący o wiele więcej możliwości niż MiM. Podobieństwa kończą się na tym że będzie to planszówka:).

Jak pisałem odchodzimy od schematu pełnej losowości i opieraniu się tylko i wyłącznie o rzut kostką. Stawiamy na taktykę, planowanie kilka ruchów do przodu i rozbicie schematów rzut kostką będzie miał marginalne znaczenie. Wiele rozwiązań ma wspólne elementy z systemami bitewnymi. Będzie to oryginalny miks gatunków wzbogacony o kilka niespotykanych do tej pory mechanizmów. Grafikę w miarę skromnych możliwości naszego zespołu mamy zamiar doprowadzić do bardzo wysokiego poziomu. Dotyczy to nie tylko kart postaci ale również potężnej planszy która ma zostawić daleko w tyle wszelką konkurencję. Grafika to jednak tylko okrasa głównym atutem gry ma być oryginalność i grywalność czyli to co najistotniejsze. Kto wiele dni i nocy spędził nad szarymi niskiej jakości grami które miały duszę i to coś co nie pozwalało wstać od stołu wie o czym mówię.

Głównych atutów związanych z mechaniką gry nie mogę przedstawić gdyż wprowadzają one kilka rozwiązań niespotykanych do tej pory dlatego też będą utrzymywane w tajemnicy do momentu wydania gry TOP SECRET. Powiem tylko że duży nacisk został położony na grę większej ilości graczy. W grę będzie można pograć nawet samotnie ale optymalnie będzie się w nią grało w 6-8 osób a nawet więcej (dopuszczalna maksymalna ilość graczy to 12).

Myślę że więcej będę mógł ujawnić tuż przed premierą.

Co do portfeli graczy na wiele nie liczymy. Poświęcimy 2-2,5 roku pracy która tak naprawdę stanowi dla nas świetną zabawę i samorealizację. Nie jesteśmy żadną wielką firmą ale grupą starych" pasjonatów którzy wychowali się na książkach Tolkiena i Howarda tak więc nas koszt to tylko i wyłącznie zainwestowany czas. Jak zwrócą się koszty produkcji i wystarczy na kilka kolejek a ludzie będą zadowoleni i docenią nasze wysiłki to będziemy spełnieni. Jestem marzycielem ale też realistą nie sądzę żeby w naszym kraju dało się wyżyć z planszówek.
Awatar użytkownika
Don Simon
Moderator
Posty: 5623
Rejestracja: 10 wrz 2005, 16:28
Lokalizacja: Warszawa, sercem w Jozefowie ;-)
Been thanked: 1 time

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Don Simon »

Bardzo mi sie te grafiki nie podobaja. Takie sztuczne, komputerowe, jak z fotoszopa albo wyciete z jakiejs gry.
W grę będzie można pograć nawet samotnie ale optymalnie będzie się w nią grało w 6-8 osób a nawet więcej (dopuszczalna maksymalna ilość graczy to 12).
A w zwiazku z powyzszym moze byc ciezko taka gre sprzedac. Znalezc 6-8 osob do wspolnej gry jest bardzo ciezko...
Każdy może,prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się.Tak więc z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.
Awatar użytkownika
scarneck
Posty: 209
Rejestracja: 18 kwie 2007, 21:32
Lokalizacja: Zamość

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: scarneck »

Są poprawne ale po prostu mnie nie przekonują- ciężko mi nawet określić co konkretnie mi nie pasuje. Chodzi o to, że widząc kartę nie nakręcam się na poznanie gry. Jedyne co byłem w stanie konkretnie określić to te tła. Jadnak to tylko sugestia.
Awatar użytkownika
rand
Posty: 488
Rejestracja: 03 lis 2008, 22:07
Lokalizacja: Gdańsk Zaspa
Has thanked: 116 times
Been thanked: 86 times

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: rand »

Według mnie grafiki sa poprawne, jedynie rycerz wygląda dosyć amatorsko, natomiast babeczka całkiem ciekawie wyszła....
Ciekawi mnie mechanika waszej gry, piszesz że walki będą inne niż w MiM, bardziej skomplikowane, ale mam nadzieje że nie za bardzo, bo z drugiej strony w prostocie siła ;-) i MiMa się kocha również za tą prostotę, chociaż fakt- chciałoby się mieć większy wpływ na to co się dzieje wokoło.
Awatar użytkownika
Deepdelver
Posty: 25
Rejestracja: 16 mar 2010, 02:17
Lokalizacja: Tychy

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Deepdelver »

Misiek wygląda bardzo znajomo.
Awatar użytkownika
salmunna
Posty: 468
Rejestracja: 12 sty 2007, 23:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: salmunna »

Karty są brzydkie bo są jednokolorowe - całe żółte
Awatar użytkownika
Veridiana
Administrator
Posty: 3237
Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
Lokalizacja: Czyżowice
Has thanked: 15 times
Been thanked: 60 times
Kontakt:

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Veridiana »

Pomijając fakt, że nie lubię potworów to generalnie bardzo fajna "kreska" i kolorystyka. Ale zdecydowanie TŁO dla zielonych, aczkolwiek niezbyt pstrokate. (ale np. dla "Strażnika Wrót" nie dawałbym żadnego, bo na białym on się akurat prezentuje dobrze.) Babeczka porażka - jak wszystkie babeczki w ilustracjach fantasy. dlaczego one zawsze takie roznegliżowane? myślicie, że to tak wygodnie uważać podczas biegu, walki itp. czy się pasek z cycka nie obsunął? bez sensu. misiek rules!
rhcorvin
Posty: 249
Rejestracja: 10 mar 2008, 09:33
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1 time

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: rhcorvin »

a jak dla mnie zbyt to wszystko czysto wygląda. Brak tu tzw. brudu bo co to za bohater z czystą tuniką :) z pralni wyszedł czy jak ;)
Poza tym grafiki ładne także uważam że dodałbym tła jakieś i będzie git.
rhcorvin
Grać czy nie grać oto jest pytanie. OCZYWIŚCIE GRAĆ!!!
Awatar użytkownika
Smerf Maruda
Posty: 1131
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:53
Lokalizacja: Stolyca

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Smerf Maruda »

Jak dla mnie, jest spora różnica jakościowa między rysunkami orków, a tej babeczki czy nawet rycerza. Jakby dwie osoby rysowały. Misiek poza konkurencją ;-)
Awatar użytkownika
Mitra
Posty: 79
Rejestracja: 20 mar 2010, 19:17
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Mitra »

Veridiana chcemy dogodzić wszystkim więc w grze występują panie takie którym może się zsunąć pasek ale również cnotliwe i bogobojne zakute w zbroje dziewice.
Z pewnością każdy znajdzie postać dla siebie:) A tak na marginesie pewnie niejeden dzielny wojownik na chwile opuścił by gardę gdyby się ten pasek w czasie walki zsunął :)
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: sirafin »

Mitra pisze:Veridiana chcemy dogodzić wszystkim
To chyba największy błąd jaki można popełnić przy tworzeniu czegokolwiek...


Ale odnosząc się do tematu
Nie wiem czemu, ale projekt karty skojarzył mi się od razu z cRPG pod DOSa. Jednak o ile do tych komputerowych staroci wraca się z sentymentem i 8 bitowa grafika nie przeszkadza, o tyle widząc taki design w nowej planszówce czułbym się rozczarowny. Poza kolorystyką, mam wrażenie że ta ramka jest po prostu przebajerzona, przez co zaczyna wpadać w kicz, niczym pozłacany przefinezyjny świecznik na szafce z kapciami w korytarzu. Prostota z lekkim, delikatnym akcentem klimatycznym wygląda znacznie lepiej, spójrzcie na projekty kart w znanych tutułach fantasy, jak choćby wspomniny MiM, albo Dungeoner, Runebound, Descent, Dragon's Ordeal itd.

Grafiki potworów OK. Białe tło fatalne. Wygląda jakby kotś wyciął postacie z gazety i przykleił na białej kartce papieru. Koniecznie zmienić albo na jakiś pasujący krajobraz/pole bitwy/lochy albo na kolorowe ale nie jednolite jak zrobione "kubełkiem" w Paint, niech chociaż ciemnieje przy krawędziach albo coś w ten deseń.

Grafiki bohaterów mnie osobiście się nie podobają, wyglądają po prostu nienaturalnie, sztucznie i sterylnie, jak osoby w kostiumach na przebieraną imprezę a nie poszukiwacze przygód.



Sama idea stworzenia planszówki bardzo zacna, trzymam kciuki.
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: zephyr »

Dominion ma nędzne grafiki i grono fanów. :P

Nie wyglądają najgorzej, ale profesjonalnie też nie.

Też mam wrażenie, że mniej szczegółowy design ramki wyglądałby lepiej, ale jeśli będzie czytelny to w grze nie specjalnie zwróci się na to uwagę.

Ikonki po lewej ok, ikonki po prawej dziwne. Mam wrażenie że mniej realistyczna wersja byłaby bardziej czytelna. Stats w prawym górnym jest dla mnie nie do ogarnięcia, co to przedstawia? Łatwopalność?

Potworki niezłe, ale białe tło mało trafione. (coś mi nie pasowało jak zobaczyłem je pierwszy raz i chyba to właśnie to tło)

Postacie też jakieś takie wyrwane z kontekstu. Woj patrzy się gdzieś w prawo ignorując odbiorcę. Jakby tam coś było może wyglądał by lepiej, bo teraz to jest jakoś dziwnie - tułów w jedną głowa w drugą.

Złodziejka wygląda cudacznie jeśli chodzi o design. Cała na czarno... hmm to ją trochę rozbierzmy... (wymaż tułów, narysuj nagi tułów)... jakoś tak bez sensu i nie pasuje do reszty stroju... nie mówiąc już o kolorystyce - biała plama na czarnym stroju. Włosy z jednej strony dłuższe??? Miecz na plecach przebijający pelerynę ?!
Akurat złodziejkę można ubrać, na taką mniej ubraną postać lepiej wziąć kogokolwiek innego - jakąś wojowniczkę abo czarodziejkę.
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
mnw
Posty: 319
Rejestracja: 15 sty 2010, 17:29
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 150 times
Been thanked: 84 times

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: mnw »

sirafin pisze:
Mitra pisze:Veridiana chcemy dogodzić wszystkim
To chyba największy błąd jaki można popełnić przy tworzeniu czegokolwiek...
Ale dogadzanie poprzez dużą ilość bohaterów do wyboru to chyba nie jest błąd...?
Grafiki bohaterów mnie osobiście się nie podobają, wyglądają po prostu nienaturalnie, sztucznie i sterylnie, jak osoby w kostiumach na przebieraną imprezę a nie poszukiwacze przygód.
I tu się zgadzam w 100%.
Poza tym, tak jak ktoś pisał, te orki są zbyt warcraftowe jednak.
Złoty kolor wg mnie nie pasuje do kart potworów.
Imo, najlepsi są strażnik wrót i grizzlak (czy jak mu tam).

Podoba mi się wasz pomysł na grę i szkoda że nie chcecie wyjawić szczegółów dot. mechaniki przed premierą..
Awatar użytkownika
Piotro
Posty: 365
Rejestracja: 23 wrz 2007, 22:46
Lokalizacja: Wrocław, Cz-wa

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Piotro »

Layout fatalny, przegadany i po prostu brzydki. Żółty to najgorszy kolor jaki mgliście wybrać, jeszcze ta ornamentyka jak z al Dżaziry. Proponuję, jak koledzy powyżej, zrobić coś nieinwazyjnego i prostego, bo na kartach niby ilustracja powinna przyciągać wzrok. Ikonki mi akurat całkiem się podobają, jeśli byłyby na jakimś białawym, albo bardzo jasnym tle.
Same ilustracje mi się nie podobają - są dziecinne, no ale fantasy (w większości) w ogóle jest infantylne - ja mam takie podejście do tematu, więc nie musicie się mną kierować ;) Jak już miałbym udawać, że lubię orki i inne krasnale, to bym powiedział, że orki na obrazkach jeszcze jakoś ujdą, jak im dodacie tło - jakby dalej nie wychodziło, to przybliżcie kadr, żeby chociaż było mniej pusto.
Druga rzecz - czy orki zawsze muszą być takie zielone? Nawet u Tolkiena nie były takie! Pamiętam, że była taka gra bitewna Chronopia - tam orki były brązowe, w klimatach perskich - wyglądali bardzo gustownie ;) Po co powielać schematy, lepiej dać ludziom powód do odróżniania tej gry od innych. Może jakiś klimat mongołów, Azteków albo chociaż mapetów! No chyba że jesteście konserwa :)
Generalnie muszę powiedzieć, że grafikę robił ktoś o statystykach Orka Rębacza: włożył w to dużo serca (12) trochę mniej przy tym myślał (8) i, co najważniejsze, zabrakło ognia (2).

Aha, no i czcionka do de.

Dobrze że się tak na forum zapytaliście - pewnie tylko potwierdziliśmy wasze przypuszczenia. Nasłuchacie się nieprzychylnych komentarzy teraz, to później nie będziecie musieli ;)
No i powodzenia przy projekcie.
-------------------------------------
boardoftheloom.blogspot.com
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1239
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 59 times

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: poooq »

Zastosowane na kartach grafiki to ukłon w stronę klasycznego, a nawet kanonicznego do bólu heroic fantasy z wszystkimi plusami i minusami tego gatunku. Są ludzie, którzy będą krzyczeć że orki muszą być zielone a krasnoludy brodate i pijane, inni będą marudzić że od czasów pierwszego D&D nic się w tej kwestii nie zmienianie zmienia. Wszystkich nie zadowolicie, dlatego uważam, że powinniście iść zgodnie z własną wizją dotyczącą gry, jednocześnie analizując głosy i komentarze innych, jak w przypadku projektów kart z nieszczęsnym babcino-szydełkowym, żółtym layoutem.
Tak czy inaczej, trzymam kciuki i kibicuję nowej grupie projektantów z nadzieją w sercu czekając na gotowe, pełne przygód pudełko.
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 730
Rejestracja: 13 sie 2007, 23:08
Lokalizacja: Warszawa

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Gabriel »

Nie umiem dokładnie tego określić - ale grafiki są jakościowo średnie. Nie jest to hiperrealizm widywany czasem w GW, Wizards of the Coast czy FFG. Z drugiej strony - nie jest to jeszcze "Fantastykowe" i staroplanszówkowe retro. Dodatkowo - obramowania kart imho są niepotrzebne. Wydaje mi się, że proporcje ciała dziewczyny z nożami są... dziwne. Ale może to kąt, sylwetka wydaje się być nienaturalna.
Kupię:Dark World: Dragon's Gate / Schwarze Auge Tal des Drachens (stary dungeon-crawler)
Awatar użytkownika
Piotro
Posty: 365
Rejestracja: 23 wrz 2007, 22:46
Lokalizacja: Wrocław, Cz-wa

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Piotro »

Hiperrealistyczny ork? ;>
-------------------------------------
boardoftheloom.blogspot.com
Awatar użytkownika
Mitra
Posty: 79
Rejestracja: 20 mar 2010, 19:17
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: Mitra »

Dziękuję wszystkim za opinie jestem za nie wdzięczny. Dzięki wam gra będzie pchana" w odpowiednim kierunku. Mając wiele na głowie nie jesteśmy w stanie wszystkiego wyłapać ale dzięki wsparciu tak życzliwych ludzi jak użytkownicy tego forum mam nadzieję że wypuścimy tytuł który wielu osobom przypadnie do gustu.

Dobra koniec tego cukru :) teraz konkrety.

Karty postaci otrzymają tło.

Poeksperymentujemy z kolorem ramki, żółty precz! Postaramy się ją też uprościć.

Czcionka będzie bardziej czytelna ta została dodana na szybko by nie wstawiać pustych kart.

Dodamy brudu, potu i krwi na postaciach bohaterów.

Co do pytania o ikonki

miecze-atak tarcza-obrona kula ognia-moc serce-życie(padł o komentarz o realizm, uważaliśmy że walentynkowe serduszko by nie pasowało:)
biegacz-szybkość mózg-doświadczenie

Staty na kartach były wrzucone na chybił trafił żeby nie było pustych pól więc nie sugeruj się nimi Piotro.

Link do grafy w dużej rozdziałce z obciętą ramką:
http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/7B4WgULkpOP/lew
http://fantasygames.wrzuta.pl/obraz/3gGFDGaEwFR/ork

Myślicie że tak wyglądałaby lepiej ? Tego błe żółtego u góry i po bokach faktycznie było dużo za dużo :)
Napiszcie jeszcze jaki kolor byście widzieli jako podkład dla ikon i nazwy karty.

Grafiki są przygotowywane do druku ofsetowego w rozdzielczości 300dpi więc nawet małe karty będą wyraźniejsze niż to co widzicie na monitorach w niskiej rozdziałce.
Dla przykładu jak wyglądają grafy z bliska" u góry król dżungli w wysokiej rozdziałce.

Czekam na dalsze komentarze i jeszcze raz dzięki.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2010, 15:53 przez Mitra, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
waffel
Posty: 2600
Rejestracja: 26 lip 2007, 14:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 8 times

Re: Grafiki do oceny :)

Post autor: waffel »

Nowa czcionka dużo lepsza. Popieram przedmówców co do sterylnych bohaterów i braku tła, od siebie dorzucę że kula ognia wygląda w małej wersji obrazka jak stóg siana, a na karcie pewnie już w ogóle nie będzie wyglądała jak nic. Dopóki nie przeczytałem co to ma być to domyślałem się że to jakaś eksplozja ale to raczej drogą eliminacji że stóg siana nie pasuje więc musi być to coś innego. Pewnie to była grafika w dużej rozdzielczości i przy zmniejszaniu wyszedł kleks. I jeszcze wrócę do bohaterów: może jakieś bardziej dynamiczne pozy a nie manekiny? Wydaje mi się że będzie wyglądać dużo lepiej.
ODPOWIEDZ