Quarriors! (Mike Elliott, Eric M. Lang)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Olgierdd
- Posty: 1836
- Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 92 times
Re: Quarriors!
Balans jest bardzo zależny od dostępnych kości, jeżeli nie ma na stole mocno ofensywnych, to Defender faktycznie jest silny.
Polecam grać z nową zasadą Quarmageddon - jeżeli chcesz punktować, to kostka musi wrócić do puli (wilds). W tej sytuacji wszystkie drogie kostki przestają być przepakowane.
Polecam grać z nową zasadą Quarmageddon - jeżeli chcesz punktować, to kostka musi wrócić do puli (wilds). W tej sytuacji wszystkie drogie kostki przestają być przepakowane.
- Tyrek
- Posty: 666
- Rejestracja: 10 gru 2011, 13:47
- Lokalizacja: Lubin
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 152 times
Re: Quarriors!
Dodatkowo, wprowadzić zasadę (chyba też z quarmaggeddon), że w jednej turze można kupić maksymalnie dwie kostki - to też diametralnie zmienia sytuację i nie jest już takie oczywiste, czy jedynym dobrym wyborem jest zakup najdroższej kostki
- Olgierdd
- Posty: 1836
- Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 92 times
Re: Quarriors!
To prawda, w ostatniej grze wygrałem samymi goblinami wspomaganymi jednym lordem of the quay (z dodatku) i zaklęciamiTyrek pisze:Dodatkowo, wprowadzić zasadę (chyba też z quarmaggeddon), że w jednej turze można kupić maksymalnie dwie kostki - to też diametralnie zmienia sytuację i nie jest już takie oczywiste, czy jedynym dobrym wyborem jest zakup najdroższej kostki
Re: Quarriors!
/ups, nie zauwazylem ze juz ludziska poodpowiadali na pytanie "jawohl", sorry/
zagraj z zaawansowanymi zasadami
dla przypomnienia:
- mozesz kupic w swojej turze dwie kosci
- zeby dostac punkty za stwora ktory przezyl runde ('score') musisz go oddac ('cull')
ja osobiscie stosuje jeszcze jeden wariant (juz nieoficjalny)
- zamiast oddawac stwora, moge oddac dowolna inna kosc (n.p. Quiddity), ale wtedy nie dostaje punktow - pozwala to "budowac" swoja "talie"
pozdrawiam
a jesli sprawdzisz ten wariant to chetnie przeczytam jak ci sie spodobal
zagraj z zaawansowanymi zasadami
dla przypomnienia:
- mozesz kupic w swojej turze dwie kosci
- zeby dostac punkty za stwora ktory przezyl runde ('score') musisz go oddac ('cull')
ja osobiscie stosuje jeszcze jeden wariant (juz nieoficjalny)
- zamiast oddawac stwora, moge oddac dowolna inna kosc (n.p. Quiddity), ale wtedy nie dostaje punktow - pozwala to "budowac" swoja "talie"
pozdrawiam
a jesli sprawdzisz ten wariant to chetnie przeczytam jak ci sie spodobal
Re: Quarriors!
Dzięki wielkie!
Tak przeczuwałem coś z tym zakupem dwóch kostek. Często będzie ak, że lepiej kupić dwa gorsze stwory niż jednego lepszego! Fajnie, że można sobie tak dopasować dobrze zasady.
+ mówicie o quarmageddon, ale chyba w Polsce nie ma go jak dostać Jedynie rise of demons, które podobno jest mocno przeciętne.
Tak przeczuwałem coś z tym zakupem dwóch kostek. Często będzie ak, że lepiej kupić dwa gorsze stwory niż jednego lepszego! Fajnie, że można sobie tak dopasować dobrze zasady.
+ mówicie o quarmageddon, ale chyba w Polsce nie ma go jak dostać Jedynie rise of demons, które podobno jest mocno przeciętne.
Re: Quarriors!
Quarmageddon wprowadzil nowe zasady oficjalne.
Nie ma najmniejszych przeciwskazan zeby ich uzywac w wersji podstawowej.
mozna je znalezc tu: http://wizkidsgames.com/quarriors/ (zakladka How To Play)
jest bardzo drogi i aktualnie srednio dostepny. Ja osobiscie sie powstrzymam na razie
Nie ma najmniejszych przeciwskazan zeby ich uzywac w wersji podstawowej.
mozna je znalezc tu: http://wizkidsgames.com/quarriors/ (zakladka How To Play)
jest bardzo drogi i aktualnie srednio dostepny. Ja osobiscie sie powstrzymam na razie
Re: Quarriors!
Dzięki.
Wydaje mi sie, ze skorzystam z mozliwosci kupna 2 kości. Nie jestem w stanie narazie zrozumieć deck buildingu z cullingowaniem przydatnych kości, wiec opcję z score=cull odstawiam
Wydaje mi sie, ze skorzystam z mozliwosci kupna 2 kości. Nie jestem w stanie narazie zrozumieć deck buildingu z cullingowaniem przydatnych kości, wiec opcję z score=cull odstawiam
- BloodyBaron
- Posty: 1308
- Rejestracja: 15 sie 2007, 12:25
- Lokalizacja: War Shau - czyli szał wojny? :)
- Been thanked: 1 time
Re: Quarriors!
Aczkolwiek warto kupić:embi04 pisze:Quarmageddon wprowadzil nowe zasady oficjalne.
Nie ma najmniejszych przeciwskazan zeby ich uzywac w wersji podstawowej.
mozna je znalezc tu: http://wizkidsgames.com/quarriors/ (zakladka How To Play)
jest bardzo drogi i aktualnie srednio dostepny. Ja osobiscie sie powstrzymam na razie
- nowe kostki są świetne - dochodzą głównie tańsze potworki idealnie nadające się do masakrowania wcześniej czasem zbyt mocnych typów jaki Defender of the Pale czy smoki, czy nawet demon z 1. dodatku.
- pudełko z wypraską na kostki bardzo skraca czas przygotowania kolejnych rozgrywek (mieszczą się spokojnie wszystkie kostki z podstawki i obu dodatków)
z perspektywy: 1. dodatek - dla często grających fanów, 2. dodatek - must have jesli lubi się podstawkę.
_________
Moje gry
Moje gry
- Fruczak Gołąbek
- Posty: 918
- Rejestracja: 29 wrz 2009, 00:56
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 39 times
Re: Quarriors!
http://wizkidsgames.com/the-lord-of-the ... ding-game/ Lord of The Rings Dice Building Game
[/url] nie mogę się doczekać . Podobno sporo kostek ma być kompatybilna z Quarriors. Ciekawe co to będzie.
[/url] nie mogę się doczekać . Podobno sporo kostek ma być kompatybilna z Quarriors. Ciekawe co to będzie.
Re: Quarriors!
W jaki sposób? ja na razie kostki białe i brązowe porozdzielałam do woreczków i trzymam w pudełku od RotD, chociaż chciałabym to jakoś wygodniej ogarnąć. Na to plastikowe wieczko?BloodyBaron pisze: - pudełko z wypraską na kostki bardzo skraca czas przygotowania kolejnych rozgrywek (mieszczą się spokojnie wszystkie kostki z podstawki i obu dodatków)
Quarmageddon troszku mnie rozczarował. Ok, i potworki i czary są ok, ale brakuje mi jakiejś innowacyjności. Szczególnie za taką kasę
Re: Quarriors!
Pudełka są tak zaplanowane, że mają pomieścić kości z podstawki, dwóch dodatków i małego dodatku, więc nie ma co kombinować "niby jak" bo się da. Mi się mieści wszystko wczarnej i przezroczystej wkladce
Re: Quarriors!
Krawędzie wypraski ściąłem tak, że teraz głębiej osiada w pudełku. W większej przegródce zamiast kart czarów trzymam w woreczku kości białe, brązowe, szare i żółte. Karty czarów i pozostałe elementy leżą luźno na plastikowym przykryciu wypraski. Pudełko zamyka się prawidłowo. Dzięki temu, w jednym mieszczą mi się kości także z najnowszego dodatku "Quest of the Qladiator". A przygotowanie gry nadal przebiega bardzo sprawnie.
- blacklunthor
- Posty: 237
- Rejestracja: 12 cze 2008, 23:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Quarriors!
mam Quarmageddon i wszystkie kości i karty mi się zmieściły tylko woreczków nie mam jak ułożyć :/
Co do gry - gra bardzo fajna - zanim ją nabyłem trochę o niej poczytałem, ale ilość magicznych kolorowych kostek wyglądała tak słodko, że must have. Lubię Thunderstona i inne takie więc czemu by nie spróbować z taką grą.
Zasady są bardzo proste i przejrzyste - dziewczyna była na początku zdziwiona, że są tak proste.
Rozgrywki bardzo udane i sympatyczne, chociaż parę razy zdałem sobie sprawę, że już nie wygram bo miałem tak nawalone kośćmi w moim worku. Dwie partię wygrała dziewczyna przy pomocy jednego smoka, nie mogłem nic zrobić. Parę partii było takich jak graliśmy do 20p, że każde z nas miało np. 18p, 19p pomimo, że np. ja prowadziłem i potem nagły skok przeciwnika bo dobre rzuty były.
Gra jest lekka i przyjemna, w tym szaleństwie turlania jest trochę strategi jedną partię wygrałem na goblinach. Także gra wywarła na nas pozytywne wrażenie, czasami mam wrażenie tego iż pomimo dużej przewagi zaraz mogę ją stracić i warto starać się do samego końca. Czasami wyjdzie jakieś kombo podczas punktowania i wtedy jest wow
chciałem się z wami podzielić moimi wrażeniami - lubię Quarriors
przy okazji mam pytanie co znaczy tekst:
Quake Dragon has no additional ability - jak mam to rozumieć? smok pomimo swojego głownego ability to jak wypadnie z * i ** to nie ma żadnego dodatkowego ability?
Co do gry - gra bardzo fajna - zanim ją nabyłem trochę o niej poczytałem, ale ilość magicznych kolorowych kostek wyglądała tak słodko, że must have. Lubię Thunderstona i inne takie więc czemu by nie spróbować z taką grą.
Zasady są bardzo proste i przejrzyste - dziewczyna była na początku zdziwiona, że są tak proste.
Rozgrywki bardzo udane i sympatyczne, chociaż parę razy zdałem sobie sprawę, że już nie wygram bo miałem tak nawalone kośćmi w moim worku. Dwie partię wygrała dziewczyna przy pomocy jednego smoka, nie mogłem nic zrobić. Parę partii było takich jak graliśmy do 20p, że każde z nas miało np. 18p, 19p pomimo, że np. ja prowadziłem i potem nagły skok przeciwnika bo dobre rzuty były.
Gra jest lekka i przyjemna, w tym szaleństwie turlania jest trochę strategi jedną partię wygrałem na goblinach. Także gra wywarła na nas pozytywne wrażenie, czasami mam wrażenie tego iż pomimo dużej przewagi zaraz mogę ją stracić i warto starać się do samego końca. Czasami wyjdzie jakieś kombo podczas punktowania i wtedy jest wow
chciałem się z wami podzielić moimi wrażeniami - lubię Quarriors
przy okazji mam pytanie co znaczy tekst:
Quake Dragon has no additional ability - jak mam to rozumieć? smok pomimo swojego głownego ability to jak wypadnie z * i ** to nie ma żadnego dodatkowego ability?
Re: Quarriors!
Dokładnie, nie ma dodatkowej umiejętności.blacklunthor pisze:przy okazji mam pytanie co znaczy tekst:
Quake Dragon has no additional ability - jak mam to rozumieć? smok pomimo swojego głownego ability to jak wypadnie z * i ** to nie ma żadnego dodatkowego ability?
Re: Quarriors!
Ano,
dzieki temu jeden zestaw kosci smoka dziala roznie w zaleznosci od wylosowanej karty w "wilds" (dziczy?)
i wszystkie inne kosci/karty dzialaja na podobnej zasadzie
w jednej grze * cos daje, w drugiej co innego a w jeszcze innej nic
pozdrawiam
dzieki temu jeden zestaw kosci smoka dziala roznie w zaleznosci od wylosowanej karty w "wilds" (dziczy?)
i wszystkie inne kosci/karty dzialaja na podobnej zasadzie
w jednej grze * cos daje, w drugiej co innego a w jeszcze innej nic
pozdrawiam
- blacklunthor
- Posty: 237
- Rejestracja: 12 cze 2008, 23:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Quarriors!
kiedy będzie Quarriors! Quartifacts ?:)
dodatek będzie Czerwie 2013 (chyba ) jakby kogoś to interesowało
będą Questy, nowe spele i więcej kostek do turlania
dodatek będzie Czerwie 2013 (chyba ) jakby kogoś to interesowało
będą Questy, nowe spele i więcej kostek do turlania
Re: Quarriors!
Witam.
Z uwagi na to, że kocham kostki zakupiłem tą grę już w nowym wydaniu Quarriors! Set-up Box czyli nie puszka tylko karton i wypraska na kości. Na razie rozegrałem 1 partię solo na 2 ręce (czyli sam ze sobą i nawet udało mi się wygrać ) i wygląda na to, że nie jest to bezmyślna turlanka tylko gra wymagająca jednak lekkiego główkowania. Niestety radość z gry psuje jej żenująca jakość wykonania. Przy grze za ponad 2 stówy jakość wykonania kostek jest fatalna. Ok połowa ze 130 kostek jest albo nie domalowana albo farba nadlana utrudnia czytelność oznaczeń a do tego 3 kostki to już całkiem masakra 2 mają mocne wgłębienia na jednej ze ścianek wielką dziurę która zmienia sześcian w coś innego a trzecia ma rozwarstwienie które może w każdej chwili odprysnąć wyszczerbiając kostkę. Napisałem do Rebela dołączyłem zdjęcia i czekam. Ale wydaje mi się to grubą przesadą ze strony Wizkids wyceniać tak wysoko tak kiepsko wykonaną grę. Chodzi oczywiście o fizyczne jej wykonanie a nie o mechanikę.
Z uwagi na to, że kocham kostki zakupiłem tą grę już w nowym wydaniu Quarriors! Set-up Box czyli nie puszka tylko karton i wypraska na kości. Na razie rozegrałem 1 partię solo na 2 ręce (czyli sam ze sobą i nawet udało mi się wygrać ) i wygląda na to, że nie jest to bezmyślna turlanka tylko gra wymagająca jednak lekkiego główkowania. Niestety radość z gry psuje jej żenująca jakość wykonania. Przy grze za ponad 2 stówy jakość wykonania kostek jest fatalna. Ok połowa ze 130 kostek jest albo nie domalowana albo farba nadlana utrudnia czytelność oznaczeń a do tego 3 kostki to już całkiem masakra 2 mają mocne wgłębienia na jednej ze ścianek wielką dziurę która zmienia sześcian w coś innego a trzecia ma rozwarstwienie które może w każdej chwili odprysnąć wyszczerbiając kostkę. Napisałem do Rebela dołączyłem zdjęcia i czekam. Ale wydaje mi się to grubą przesadą ze strony Wizkids wyceniać tak wysoko tak kiepsko wykonaną grę. Chodzi oczywiście o fizyczne jej wykonanie a nie o mechanikę.
Gdzieś czytałem nie pamiętam czy to była instrukcja czy gdzie indziej, żeby woreczki trzymać pod wypraską.blacklunthor pisze:mam Quarmageddon i wszystkie kości i karty mi się zmieściły tylko woreczków nie mam jak ułożyć :/
Born to play
Moja kolekcja
Moja kolekcja
Re: Quarriors!
^
przykro słyszeć, ja mam Podstawkę i dwa dodatki, i kości, do których mógłbym sięprzyczepić mogę śmiało policzyć na palcach jednej ręki.
Co do samej gry, jak wiecie rozwija się bardzo szybko
Quarriors!
Quarriors! Rise of the Demons
Quarriors! Quarmageddon
Quarriors! Quest of the Qladiator
i w planach
Quarriors! Quartifacts
Zakochałem się od pierwszego wejrzenia jak większość w ślicznych kosteczkach, a z racji tego, że jestem wielkim fanem mechaniki deck-building'owej, kupiłem Quarriors bez wahania. W trakcie rozgrywek zauważyłem jednak, że granie z losową Dziczą/Wilds jest totalnie bez sensu. Karty nie są zbalansowane i gra często kończyła się tak, że gracze skupiali się tylko na kupowaniu 2-3 kart i ograniczali do tej samej taktyki. Gra stawała się po prostu nudna i do bólu przewidywalna.
Z rumieńcami patrzyłem również na Quest of the Qladiator, ale po zapoznaniu się dokładnie z kartami uznałem, że dodatek jest koszmarny i karty również nie wpłyną na grę pozytywnie. Dlatego ze wszystkich kart i kostek ,które posiadam, wybrałem kilka startowych ustawień Dziczy/Wilds, które wymagają od graczy większego myślenia i zapewniają zróżnicowanie. Karty są na tym samym poziomie, warto więc kupować każdą z nich w różnej sytuacji. Również czary są zbalansowane i pozwalają na ciekawszą grę.
Każdemu z Was polecam takie eksperymenty. Zastanawiałem się również nad wrzuceniem swojej idei na bgg wraz z deckami, które stworzyłem.
O Quartifacts jeszcze nie slyszalem i wlasnie zabieram się za lekturę:)
przykro słyszeć, ja mam Podstawkę i dwa dodatki, i kości, do których mógłbym sięprzyczepić mogę śmiało policzyć na palcach jednej ręki.
Co do samej gry, jak wiecie rozwija się bardzo szybko
Quarriors!
Quarriors! Rise of the Demons
Quarriors! Quarmageddon
Quarriors! Quest of the Qladiator
i w planach
Quarriors! Quartifacts
Zakochałem się od pierwszego wejrzenia jak większość w ślicznych kosteczkach, a z racji tego, że jestem wielkim fanem mechaniki deck-building'owej, kupiłem Quarriors bez wahania. W trakcie rozgrywek zauważyłem jednak, że granie z losową Dziczą/Wilds jest totalnie bez sensu. Karty nie są zbalansowane i gra często kończyła się tak, że gracze skupiali się tylko na kupowaniu 2-3 kart i ograniczali do tej samej taktyki. Gra stawała się po prostu nudna i do bólu przewidywalna.
Z rumieńcami patrzyłem również na Quest of the Qladiator, ale po zapoznaniu się dokładnie z kartami uznałem, że dodatek jest koszmarny i karty również nie wpłyną na grę pozytywnie. Dlatego ze wszystkich kart i kostek ,które posiadam, wybrałem kilka startowych ustawień Dziczy/Wilds, które wymagają od graczy większego myślenia i zapewniają zróżnicowanie. Karty są na tym samym poziomie, warto więc kupować każdą z nich w różnej sytuacji. Również czary są zbalansowane i pozwalają na ciekawszą grę.
Każdemu z Was polecam takie eksperymenty. Zastanawiałem się również nad wrzuceniem swojej idei na bgg wraz z deckami, które stworzyłem.
O Quartifacts jeszcze nie slyszalem i wlasnie zabieram się za lekturę:)
Re: Quarriors!
Ponieważ moi współgracze preferują język polski w grach, przygotowałem polskie wersje kart z podstawki i pomyślałem, że się podzielę: https://dl.dropbox.com/u/36219308/Quarriors%20karty.pdf (uwaga - duży rozmiar, 134 MB). Przygotowane do druku na A4, wystarczy wyciąć i włożyć w koszulki.
Treści kart na podstawie tłumaczenia vaski'ego z bgg (http://boardgamegeek.com/filepage/80047 ... zyk-polski) z drobnymi poprawkami, a nazwy kart własne (starałem się utrzymać klimat gry).
Wszelkie uwagi i podpowiedzi mile widziane.
Treści kart na podstawie tłumaczenia vaski'ego z bgg (http://boardgamegeek.com/filepage/80047 ... zyk-polski) z drobnymi poprawkami, a nazwy kart własne (starałem się utrzymać klimat gry).
Wszelkie uwagi i podpowiedzi mile widziane.
- pan_satyros
- Posty: 6131
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 647 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Quarriors!
Czy gra przetrwała u kogoś próbę czasu? Grywacie w nią nadal?
Do posiadaczy dodatków - dość powszechna jest opinia, że pierwszy dodatek wraz z dodawaniem kolejnych rozmywa się i przestaje być użyteczny (z racji braku wsparcia dla kolejnych przeklętych potworów). Czy w takim razie dziś, gdy dostępne są 2 inne rozszerzenie jest sens w ogóle interesować się RotD?
Quarmageddon wydaje się doskonałym rozszerzeniem podstawowego zestawu i tu, jeśli podstawka się spodoba jestem pewien zakupu. Chciałbym jednak dopytać o Quarriors! Quest of the Qladiator - w necie znalazłem zaledwie reckę Dice Tower. Patrząc na instrukcję, dochodzi tylko jedna zasada "blokowanych" kości.
Do posiadaczy dodatków - dość powszechna jest opinia, że pierwszy dodatek wraz z dodawaniem kolejnych rozmywa się i przestaje być użyteczny (z racji braku wsparcia dla kolejnych przeklętych potworów). Czy w takim razie dziś, gdy dostępne są 2 inne rozszerzenie jest sens w ogóle interesować się RotD?
Quarmageddon wydaje się doskonałym rozszerzeniem podstawowego zestawu i tu, jeśli podstawka się spodoba jestem pewien zakupu. Chciałbym jednak dopytać o Quarriors! Quest of the Qladiator - w necie znalazłem zaledwie reckę Dice Tower. Patrząc na instrukcję, dochodzi tylko jedna zasada "blokowanych" kości.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- Olgierdd
- Posty: 1836
- Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 92 times
Re: Quarriors!
Miałem podstawkę, demony i quarmageddon. Sprzedałem zestaw, ponieważ gra bardzo rzadko trafiała u mnie na stół (jestem zwolennikiem "recyklingu" gier). Myślę, że problemem był język angielski, głupia nomenklatura i zbyt wielu różnych działań, które bardzo trudno zapamiętać pomiędzy grami, ponieważ każda kostka ma co najmniej 3 warianty. Nadal uważam, że to dobra i zabawna gra, ale sam ze sobą nie pogram.
Rise of the Deamons był ciekawy gdy nie było innych dodatków, teraz zupełnie nie polecam. Sama mechanika corrupted wydaje się bardzo dobra, bo teoretycznie zwiększa interakcję, ale tych kart jest zbyt mało i zbyt rzadko trafiają na stół, by się nimi przejmować.
Rise of the Deamons był ciekawy gdy nie było innych dodatków, teraz zupełnie nie polecam. Sama mechanika corrupted wydaje się bardzo dobra, bo teoretycznie zwiększa interakcję, ale tych kart jest zbyt mało i zbyt rzadko trafiają na stół, by się nimi przejmować.
- pan_satyros
- Posty: 6131
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 647 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Quarriors!
Czyli tak jak myślałem, dopóki wydawca nie zdecyduje się wydoić graczy na "Corruption Pack" (zestaw nowych stworów w wersji corrupted) nie ma sensu kupować tego dodatku, bo więcej oferują chyba te większe.Olgierdd pisze:Miałem podstawkę, demony i quarmageddon. Sprzedałem zestaw, ponieważ gra bardzo rzadko trafiała u mnie na stół (jestem zwolennikiem "recyklingu" gier). Myślę, że problemem był język angielski, głupia nomenklatura i zbyt wielu różnych działań, które bardzo trudno zapamiętać pomiędzy grami, ponieważ każda kostka ma co najmniej 3 warianty. Nadal uważam, że to dobra i zabawna gra, ale sam ze sobą nie pogram.
Rise of the Deamons był ciekawy gdy nie było innych dodatków, teraz zupełnie nie polecam. Sama mechanika corrupted wydaje się bardzo dobra, bo teoretycznie zwiększa interakcję, ale tych kart jest zbyt mało i zbyt rzadko trafiają na stół, by się nimi przejmować.
Co do angielskiego - ten nam nie straszny. Co do nomenklatury i wielości zasad - muszę się temu przyjrzeć.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi