Jak tam z czasem? Tradycyjna szybka wizyta czy tym razem dłużej?adikom5777 pisze:Ja. Biorę Splendor i coś jeszcze.
(Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- adikom5777
- Posty: 2231
- Rejestracja: 28 gru 2009, 08:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 12 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Będę jutro od 1530/1600.
Monsoon Group Rulez
A.J.Mustafa
A.J.Mustafa
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Mogę być już od 15.GrzeL pisze:Chętnie zagram.makoleon pisze:Zagrałby ktoś jutro w Cywilizację: PW?
- GrzeL
- Administrator
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
- Lokalizacja: okolica Warszawy
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 56 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Powinienem być na 16.makoleon pisze:Mogę być już od 15.GrzeL pisze:Chętnie zagram.makoleon pisze:Zagrałby ktoś jutro w Cywilizację: PW?
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
2 soczyste partie w piątek:
Najpierw test mapy Rosja w Wysokim Napięciu. Sama mapa okazała się mieć dużo tanich połączeń i nie wymaga walki na noże przy budowie ‘domków’. Zasady dot. rotacji elektrowni zwiększają losowość. W 6-osobowej rozgrywce sillue zmiażdżył wszystkich.
Chętnie przetestuję drugą stronę, czyli Japonię.
Potem Tash-Kalar, który pokazał jak fortuna potrafi zmienna być. Po tym jak rozdawałem karty w pierwszej części gry, zostałem sprowadzony do roli warzywa, by pod koniec się lekko odbić i dokonać jedynego zniszczenia legendarnego stwora w grze co ostatecznie pozwoliło mi o włos finiszować na drugim miejscu. Xeelee rządził niepodzielnie wzywając całe hordy legendarnych istot Osobiście cieszę się, że z coraz większą łatwością wyłapuję wzory do przyzywania stworów
Najpierw test mapy Rosja w Wysokim Napięciu. Sama mapa okazała się mieć dużo tanich połączeń i nie wymaga walki na noże przy budowie ‘domków’. Zasady dot. rotacji elektrowni zwiększają losowość. W 6-osobowej rozgrywce sillue zmiażdżył wszystkich.
Chętnie przetestuję drugą stronę, czyli Japonię.
Potem Tash-Kalar, który pokazał jak fortuna potrafi zmienna być. Po tym jak rozdawałem karty w pierwszej części gry, zostałem sprowadzony do roli warzywa, by pod koniec się lekko odbić i dokonać jedynego zniszczenia legendarnego stwora w grze co ostatecznie pozwoliło mi o włos finiszować na drugim miejscu. Xeelee rządził niepodzielnie wzywając całe hordy legendarnych istot Osobiście cieszę się, że z coraz większą łatwością wyłapuję wzory do przyzywania stworów
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- xeelee
- Posty: 150
- Rejestracja: 09 wrz 2012, 15:38
- Lokalizacja: Warszawa ~ Wiatraczna
- Has thanked: 2 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
bardzo podoba mi się ta gra, podobno ciekawie gra się symetrycznymi taliami, szczególnie po jakimś ograniu umożliwia to wyłapanie wzoru który próbuje układaćjax pisze:Potem Tash-Kalar, który pokazał jak fortuna potrafi zmienna być. Po tym jak rozdawałem karty w pierwszej części gry, zostałem sprowadzony do roli warzywa, by pod koniec się lekko odbić i dokonać jedynego zniszczenia legendarnego stwora w grze co ostatecznie pozwoliło mi o włos finiszować na drugim miejscu. Xeelee rządził niepodzielnie wzywając całe hordy legendarnych istot Osobiście cieszę się, że z coraz większą łatwością wyłapuję wzory do przyzywania stworów
przeciwnik
sporo potrafi się w tej grze odmienić
przeczytałem o wariancie w zespołach i też brzmi ciekawie: pionki są wspólne i jest ciekawy element przekazania inicjatywy współgraczowi aby mógł się lepiej przygotować do swojej tury
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Uprzejmie informuję, iż w dniach 01-04 maja 2014 r. w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska PW nie będzie wody użytkowej. W związku z powyższym organizowanie w tych dniach rozgrywek nie będzie możliwe.
Prezes
...piszę powoli, bo wiem, że czytacie powoli...
...piszę powoli, bo wiem, że czytacie powoli...
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Kto i w jakich godzinach planuje sie pojawić w piątek?
Ja chętnie spróbowałbym Splendrou i Pośród Gwiazd, gdyby ktoś zechciał przynieść (Adamie, liczę na ciebie;). Ewentualnie Rokoko albo Brukselę.
Ja chętnie spróbowałbym Splendrou i Pośród Gwiazd, gdyby ktoś zechciał przynieść (Adamie, liczę na ciebie;). Ewentualnie Rokoko albo Brukselę.
- sillue
- Posty: 468
- Rejestracja: 18 kwie 2012, 14:23
- Lokalizacja: Piastów
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Splendor mogę zabrać, na resztę nie mam koncepcji...
na 16:30 +/- dotrę...
na 16:30 +/- dotrę...
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Na 16:30 też powinienem się wyrobić, Splendor chętnie na początek, na późniejsze granie na razie brak pomysłu
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Ja zawitam na chwilę więc Splendor jak znalazł dla mnie.
sillue pisze:Splendor mogę zabrać, na resztę nie mam koncepcji...
na 16:30 +/- dotrę...
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
no dobra, czyli na 16:30 ekipę do Splendoru już mamy. Ile to mniej więcej zajmię? 30-45 min?
Kuba, ile potrzeba czasu na Pośród gwiazd z tłumaczeniem?
Kuba, ile potrzeba czasu na Pośród gwiazd z tłumaczeniem?
- KubaP
- Posty: 5834
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 409 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Hm, godzina powinna wystarczyć.jingowawa pisze:no dobra, czyli na 16:30 ekipę do Splendoru już mamy. Ile to mniej więcej zajmię? 30-45 min?
Kuba, ile potrzeba czasu na Pośród gwiazd z tłumaczeniem?
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Wezmę Automobile i League of Six z dodatkiem.
Jeśli Kuba będzie i potwierdzi, to mogę też zapakować Star Wars LCG.
Jest duża szansa na 16:30.
Jeśli Kuba będzie i potwierdzi, to mogę też zapakować Star Wars LCG.
Jest duża szansa na 16:30.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
To już wiem, czego na pewno nie będę robił w piątek;)jax pisze:Wezmę League of Six z dodatkiem
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Ależ właśnie dodatek sprawi, że LoS pokochaszjingowawa pisze:To już wiem, czego na pewno nie będę robił w piątek;)jax pisze:Wezmę League of Six z dodatkiem
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- KubaP
- Posty: 5834
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 409 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
ja chetnie SW LCG. Jacku, a ten Olympos od Ystari nie?
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
Raz mi wystarczy. Nie jest źle w porównaniu do...... ale dziękuję.KubaP pisze:a ten Olympos od Ystari nie?
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw