Re: Łowcy A.D. 1492 / The Hunters A.D. 1492 (Mateusz Albricht)
: 28 lut 2023, 09:16
Jeszcze dodruk dodatków do poprzedniej części by się przydał
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
I tu jest pies pogrzebany. Skoro nie wiadomo co będzie to jak szacować cenę?
Ja się zgodzę. Też nie lubię presji czasu. Wolałbym łazić i zwiedzać. Ale ma to na pewno swój cel. Żebyśmy się np za bardzo nie rozwinęli? Pomysł z tym im dłużej tym trudniej stąd jest spoko.ixi24 pisze: ↑03 kwie 2023, 10:08 1. W instrukcji od razu rzuca mi się ten dziwny i niezrozumiały dla mnie fakt, że kampanię musimy ukończyć przed upływem 60 dni. Po co ten sztuczny bloker? Tak samo było w poprzedniej grze i tak szczerze to ktoś kto gra kilkadziesiąt godzin, nagle przekroczy ten magiczny 60-ty dzień i zacznie grać od nowa? Przecież wiadomo, że każdy dokończy kampanie. Powinno być to jakoś inaczej rozwiązane i np; im więcej "dni" spędzamy w grze tym trudniejsza się ona staje(wydarzenia losowe itp;), albo jakiś dodatkowy tryb open world i mogę sobie zwiedzać i poznawać świat nawet przez 100 dni. Uwielbiam eksplorować, ale nie cierpię presji czasu, która tą eksplorację psuje.
A to nie było już gdzieś mówione, że właśnie ta mechanika się ma zmienić. Że teraz nie będzie właśnie bazy stałej tylko baza będzie z nami jeździć w postaci wozu? Żeby nie trzeba było wracać.ixi24 pisze: ↑03 kwie 2023, 10:08
2. Druga sprawa to rozwijanie wozu/produkcja nowych elementów ekwipunku. Serio ktoś z tych elementów korzystał w poprzednich łowcach? Ja przeszedłem dwie kampanie na dwie postacie i ani nie było czasu, ani zasobów, żeby się tym aspektem zajmować, a próbowaliśmy. Było to kompletnie nieopłacalne. Łatwiej było kupować nowe rzeczy, niż wracać do bazy, ulepszać ją i tworzyć nowy ekwipunek i przez to znowu tracić cenne dni. Ktoś w ogóle zgłaszał takie problemy? Czy tutaj będzie to lepiej zbalansowane? Czy znowu jedna z opcji w grze dla mniejszej liczby graczy będzie niepotrzebna ;(?
Pierwszy z problemów widzę zupełnie inaczej - bardzo podoba mi się i uważam za bardzo klimatyczne ograniczenie czasu na zrealizowanie głównego wątku gry. Poniżej kilka argumentów:ixi24 pisze: ↑03 kwie 2023, 10:08 1. W instrukcji od razu rzuca mi się ten dziwny i niezrozumiały dla mnie fakt, że kampanię musimy ukończyć przed upływem 60 dni. Po co ten sztuczny bloker? Tak samo było w poprzedniej grze i tak szczerze to ktoś kto gra kilkadziesiąt godzin, nagle przekroczy ten magiczny 60-ty dzień i zacznie grać od nowa? (...).
2. Druga sprawa to rozwijanie wozu/produkcja nowych elementów ekwipunku. Serio ktoś z tych elementów korzystał w poprzednich łowcach? Ja przeszedłem dwie kampanie na dwie postacie i ani nie było czasu, ani zasobów, żeby się tym aspektem zajmować, a próbowaliśmy. Było to kompletnie nieopłacalne. Łatwiej było kupować nowe rzeczy, niż wracać do bazy, ulepszać ją i tworzyć nowy ekwipunek i przez to znowu tracić cenne dni (...).
Takie dwie uwagi przed nową kampanią. Reszta rzeczy była świetna, wiec już nie mogę się doczekać kampanii i samej gry
Baza śmiga zdalnie,Cyel pisze: ↑03 kwie 2023, 11:36 Presja czasu jest super, czuć, że ma znaczenie czy gdzieś idziemy bez potrzeby, czy na pewno dobrze korzystamy z czasu na robienie rzeczy w bazie, czy możemy sobie pozwolić na odczekanie by się uleczyć. Inaczej zarządzanie tym zasobem jest całkowicie bez znaczenia i zaczynają się założenia w stylu "to załóżmy, że przewijamy 300 dni i mamy tyle sprzętu ile chcemy". Jak dla mnie bez sensu.
Baza jak najbardziej ma sens moim zdaniem, zwłaszcza, że śmiga zdalnie w większości aspektów. Schematy do niektórych rzeczy albo są bardzo tanie albo w ogóle się je za darmo dostaje a ich produkcja w bazie to nierzadko grosze a robią różnicę. Na początku nawet dodatkowa kostka za super tani ekstra magazynek potrafi pomóc.