tysonek22 pisze: zgadzam się z twierdzeniem że gra daje duże pole do kreatywności , a młodszym graczom umożliwia rozwijanie wyobraźni , dlatego będę tego stanowiska zaciekle bronił!
...
p.s. wiem że już trwają prace nad poprawionymi zasadami , dzięki wszystkim za uwagi
a ja właśnie przestaję bronić czegokolwiek i zaczynam zionąć jak koledzy, jak osoby związane z wydawcą, twierdzą, że reguły powinny być poprawione (w kontekście tego ile trwało i jak przebiegało wydanie kopalni), a zaletą gry jest fakt, że "daje pole do kreatywności i rozwijania możliwości". Cała ta sytuacja przypomniała mi się bodajże "teksańskiego" Hej-a i text "chcesz usłyszeć słowa... to sam je sobie wymyśl...", przy takim nastawieniu Lizard może niedługo wrzucić do pudełka VHS pionki, kostki, znaczniki i jakieś tekturki, a zamiast instrukcji karteczkę z hasłem "bądź kreatywny" albo "instrukcja niedługo na naszej stronie".
W moim odczuciu największym problemem kopalni jest to, że wydawca nie doprecyzował grupy docelowej graczy i w moim odczuciu wydał grę logiczną, która "udaje" grę przygodową (patrząc po klasyfikacji w rebelu i wcześniejszych dyskusjach na forum), co skutkuje rozczarowaniami.
Ps. Jak już pisałem wcześniej testowałem kopalnię, nie czuję się jednak powiązany z wydawcą i jest mi autentycznie przykro, że nie potrafił on do końca dociągnąć tak fajnego projektu, jakim w moim odczuciu była kopalnia, a teraz po wydaniu gry czytam na forum, że planuje się wydać jakieś poprawki... (czyżby nie wyciągnięto żadnych wniosków z Gildii?).