Mam do powiedzenia to samo, ale na odwrót nie znam SA, ale CMC jest super i dla 2 i dla 3 graczy.Filippos pisze:Caylusa Magna Carty nie znam natomiast Stone Age chodzi bardzo ładnie zarówno na 2, jak i 3 osoby.
Szukać trzeba różnic gdzie indziej...
Mam do powiedzenia to samo, ale na odwrót nie znam SA, ale CMC jest super i dla 2 i dla 3 graczy.Filippos pisze:Caylusa Magna Carty nie znam natomiast Stone Age chodzi bardzo ładnie zarówno na 2, jak i 3 osoby.
Pancho ale 10VP lub surowce to są właśnie pierwotne zasady. W poprawionych jest 4 vp za każdego głodzonego meepla.Pancho pisze:Zawsze grałem z "-10VP ew.zapłata surowcami", stąd nigdy nie odczułem w rozgrywce problemu ze strategią głodzenia, która ponoć występowała w pierwotnych zasadach.
Mam nadzieję, że to co napisałeś ma tonę niezrozumiałego dla mnie ironii i tak na prawdę tak nie uważasz....Happosai pisze:doprawdy nie rozumiem fenomenu stone age;P tyle rozegranych gier widzę, tyle pozytywnych opini, tak wysoko wspięła się na BGG...
nie rozumiem bo dla mnie gra jest wyjątkowo przeciętna. wszystko w sumie działa, ale(pomijając brak bezpośredniej interakcji znacznie osłabiający wartość gry) gra jest nieciekawa;P
każdy gracz na początku wybiera(albo częściej to gra wybiera za niego) sobie coś, co będzie zbierał i nie ma za bardzo po co zmieniać kierunku ani robić skoków w bok bo to się po prostu nie opłaca. a jeśli dwóm graczom przyjdzie zbierać to samo, mają fajnie a wygrywa trzeci;P do tego dosyć często występuje w grze efekt zajmowania przez pierwszego gracza wszystkich dozwolonych pól dodatkowch(rolnictwo, narzędzia, domek) bądź "rezerwowanie" co bardziej ciekawych kart rozwoju(czy jak one się nazywały)...
nieciekawe, nieciekawe;P
Ano nie, w swojej kolejce gracz może umieścić jednego lub więcej ludzi ale tylko w jednym miejscu.Happosai pisze:zaraz, zaraz... chcecie powiedzieć, gracze nie wystawiają całych swoich zasobów ludzkich po kolei?