O mangowiec? Jak miloDzej pisze:Poczekaj to pogramy na B-conieAvantaR pisze:Czyli jednak poczekam na Warhammera
Call of Cthulhu LCG
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- AvantaR
- Posty: 1071
- Rejestracja: 11 sty 2006, 14:27
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Call of Cthulhu LCG
Gór mi mało i trzeba mi więcej
Re: Call of Cthulhu LCG
Bez przesady. Spokojnie mozna pograć samym CS i dobrze się bawić.cahir pisze:Bez dodatkowych kart core- set pod względem mechaniki jest chyba najgorszą grą jaka się ostatnio ukazała bez asylumów i wymiany kart z innymi graczami, którzy kupili CS to nie będzie chodzić płynnie.
Ależ to też jest LCG, czyli w założeniu gracz musi dokupować kartyAvantaR pisze:Czyli jednak poczekam na Warhammera
- cahir
- Posty: 262
- Rejestracja: 30 gru 2008, 09:07
- Lokalizacja: Vratislavia
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Call of Cthulhu LCG
Pewnie, że można się bawić, ale to jakby niepełna zabawa Nowość zawsze będzie atrakcyjna, ale będę się upierał, że CS został zaprojektowany przez FFG pod tym kątem, żeby jednak użytkownik zorientował się, że potrzebuje trzech takich pudełek ...i nowych dodatków
Poza tym CoC lcg jest świetną, klimatyczną grą karcianą i nikt temu nie zaprzecza:) Avantarze, nie ma co się odwracać od Cthulhu lcg, bo jak pasują ci takie klimaty to nie wahaj się ani chwili. Na zachętę, właśnie od dziś dostępny pierwszy asylum pack " Twilight Horror" z nowego cyklu ( 6 miesięczno – odcinkowego) czyli DREAMLANDS, słynne Krainy Snów. Oto bohaterowie obsadzeni w głównych rolach:
Nowa mechanika " dreamer`ów", zasobów, nowe karty day/night, dużo Gug`ów i Zoog`ów
Poza tym CoC lcg jest świetną, klimatyczną grą karcianą i nikt temu nie zaprzecza:) Avantarze, nie ma co się odwracać od Cthulhu lcg, bo jak pasują ci takie klimaty to nie wahaj się ani chwili. Na zachętę, właśnie od dziś dostępny pierwszy asylum pack " Twilight Horror" z nowego cyklu ( 6 miesięczno – odcinkowego) czyli DREAMLANDS, słynne Krainy Snów. Oto bohaterowie obsadzeni w głównych rolach:
Nowa mechanika " dreamer`ów", zasobów, nowe karty day/night, dużo Gug`ów i Zoog`ów
Jezus zbawia, Allah nagradza, Cthulhu pożera.
Re: Call of Cthulhu LCG
To teraz dla laika calkowitego.
Chcac zaczac zabawe, powiedzmy pogac w 2 osoby, czy wystarczy kupic core set? czy trzeba cos jeszcze dokupic?
Sa jakies prekonstrukty tak zeby nauczyc sie szybko mechaniki?
Chcac zaczac zabawe, powiedzmy pogac w 2 osoby, czy wystarczy kupic core set? czy trzeba cos jeszcze dokupic?
Sa jakies prekonstrukty tak zeby nauczyc sie szybko mechaniki?
Re: Call of Cthulhu LCG
Wystarczy CS. Tylko należy pamiętać, że to LCG (czyt. gra obliczona na produkcję dodatków) i prędzej czy później i tak zaczniesz kupować Asylum PackiSoulless pisze:To teraz dla laika calkowitego.
Chcac zaczac zabawe, powiedzmy pogac w 2 osoby, czy wystarczy kupic core set? czy trzeba cos jeszcze dokupic?
W pudełku masz talie (po 20 kart) dla każdej frakcji oraz karty neutralne. Wybierasz 2 frakcje, dodajesz do tego połowę kart neutralnych, tasujesz i już możesz grać.Soulless pisze:Sa jakies prekonstrukty tak zeby nauczyc sie szybko mechaniki?
- AvantaR
- Posty: 1071
- Rejestracja: 11 sty 2006, 14:27
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Call of Cthulhu LCG
westwood - no wlasnie nie wystarczy Core Set. Bo niestety te decki nie sa zbytnio zbalansowane. Tzn. moze sie da zlozyc jakies dwie rowne talie, ale jak gralem na randomowe wymieszanie frakcji (chociaz takie w miare z glowa) to nie bylo rewelacji. Poza tym tak jak pisal cahir - z jedna sztuka kart w decku gra nie jest taka fajna. A jesli chodzi o Warhammera to pamietajmy, ze to bedzie LCG od podstaw, tzn. nowa gra. CoC LCG i GoT LCG to tak naprawde CCG odgrzane na nowo. Licze, ze FFG do Warhammera bardziej sie przylozylo i kupujac core set bedzie mozna fajnie sie pobawic startowymi taliami. Poza tym klimat Warhammera jest mi znacznie bardziej bliski
cahir - nie twierdze, ze to zla gra, ale nie mam zamiaru kupowac kilku setow startowych zeby moc pograc. Jakbym mial przynajmniej towarzyszy do gry to tak, ale w okolicy raczej nikogo nie ma Zreszta najpierw poczytam opowiadania Lovecrafta a pozniej moze wroce do karcianki
cahir - nie twierdze, ze to zla gra, ale nie mam zamiaru kupowac kilku setow startowych zeby moc pograc. Jakbym mial przynajmniej towarzyszy do gry to tak, ale w okolicy raczej nikogo nie ma Zreszta najpierw poczytam opowiadania Lovecrafta a pozniej moze wroce do karcianki
Gór mi mało i trzeba mi więcej
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: Call of Cthulhu LCG
Dokładnie takie wnioski wynikają z ostatniej Planszostacji.AvantaR pisze:CoC LCG i GoT LCG to tak naprawde CCG odgrzane na nowo. Licze, ze FFG do Warhammera bardziej sie przylozylo i kupujac core set bedzie mozna fajnie sie pobawic startowymi taliami.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Re: Call of Cthulhu LCG
Takie są opinie na forach FFG i BGG - grać się da i jest klawo ale czy nie mówiło się tak na początku też o CoC i AGoT? Mówi się też, i jest to oczywiste, że do jakiegokolwiek deckbuidlingu trzeba mieć przynajmniej 2 CS. I teraz to, że są karty 2x i 3x zaczyna być wadą bo takiego CoC kupujesz 3 CS i masz full set. W W:I zaś kupując drugi CS masz dużo niepotrzebnych 3x i kilka 2x, a w trzecim CS kupujesz tak naprawdę tylko singielki. Ale to już powinno być w wątku W:I :)
- Wallenstein
- Posty: 969
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 08:00
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Call of Cthulhu LCG
Może ma ktoś ochotę na partyjkę na międzypionku?
Stałe rabaty: REBEL 10%, PLANSZOSTREFA 11%. Chętnych zapraszam na priv.
Re: Call of Cthulhu LCG
Hello,
Szukam chętnych do grania w CoC LCG na terenie Warszawy i okolic. Dopiero zaczynam ale mam już dośc grania z kumplami od święta...
Jan
Szukam chętnych do grania w CoC LCG na terenie Warszawy i okolic. Dopiero zaczynam ale mam już dośc grania z kumplami od święta...
Jan
Re: Call of Cthulhu LCG
cześć,
od momentu transformacji z CCG w LCG ilość graczy w Warszawie wpadających na regularne rozgrywki spadła niemal do zera, w tej chwili z ekipy zostało nas praktycznie dwóch.
Są pewnie ludzie, którzy mają karty i grają w domu, ale np. na turnieju na Avangardzie nie pojawił się nikt. Także jeśli ktoś z Warszawy oprócz Jana chciałby jeszcze pograć w Cthulhu LCG z nowymi ludźmi, niech się odezwie tutaj, lub do mnie na PW, może zorganizujemy jakieś regularniejsze spotkania.
IA!
od momentu transformacji z CCG w LCG ilość graczy w Warszawie wpadających na regularne rozgrywki spadła niemal do zera, w tej chwili z ekipy zostało nas praktycznie dwóch.
Są pewnie ludzie, którzy mają karty i grają w domu, ale np. na turnieju na Avangardzie nie pojawił się nikt. Także jeśli ktoś z Warszawy oprócz Jana chciałby jeszcze pograć w Cthulhu LCG z nowymi ludźmi, niech się odezwie tutaj, lub do mnie na PW, może zorganizujemy jakieś regularniejsze spotkania.
IA!
All work and no play makes Jack a dull boy!
Re: Call of Cthulhu LCG
Podobno parę osób gra w Warszawie, ale na oficjalnym forum posucha Ja tutaj bywam dość często pojawiam się też od czasu do czasu w Agresorze na PW oraz można się czasami ze mną umówić choć ostatnio mam mało czasu.
Monsoon Group Rulez
A.J.Mustafa
A.J.Mustafa
Re: Call of Cthulhu LCG
Ale po drugim CS gra w dwie osoby zaczyna mieć już sens. Dużo ważnych kart neutralnych, którymi gra duuużo turniejowych decków jest w ilości sześć sztuk, lub od biedy cztery. No, czasami dwie, ale nikt nie mówi, żeby z dwoma CS jechać na mistrzostwa Europy. Można w każdym razie już sporo kombinować z budową talii, widzę to po swojej linii zakupów. Po prostu z gry "biorę 40 kart i losuję neutrale" robi się "biorę 80 kart i muszę plus minus połowę wyrzucić, a potem wybiorę sobie neutrale". Czy ktoś powiedział, że to offtop?waffel pisze:Takie są opinie na forach FFG i BGG - grać się da i jest klawo ale czy nie mówiło się tak na początku też o CoC i AGoT? Mówi się też, i jest to oczywiste, że do jakiegokolwiek deckbuidlingu trzeba mieć przynajmniej 2 CS. I teraz to, że są karty 2x i 3x zaczyna być wadą bo takiego CoC kupujesz 3 CS i masz full set. W W:I zaś kupując drugi CS masz dużo niepotrzebnych 3x i kilka 2x, a w trzecim CS kupujesz tak naprawdę tylko singielki. Ale to już powinno być w wątku W:I
+ (BGG)
- cahir
- Posty: 262
- Rejestracja: 30 gru 2008, 09:07
- Lokalizacja: Vratislavia
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Call of Cthulhu LCG
prostuje - wróciłem na rzeczone forum i póki co uzupełniłem starsze newsy, na bieżąco daje nowe, aczkolwiek nikogo do gry nie zagonię, szczególnie że sam nie mam już kart, anyway strona funkcjonuje i ma się dobrze, nie umarła tylko śpi w Oceanie bajtów Zapraszam jakby co! http://www.cthulhu.yoyo.pl/index.phpMustafa pisze:Podobno parę osób gra w Warszawie, ale na oficjalnym forum posucha Ja tutaj bywam dość często pojawiam się też od czasu do czasu w Agresorze na PW oraz można się czasami ze mną umówić choć ostatnio mam mało czasu.
Jezus zbawia, Allah nagradza, Cthulhu pożera.
- tajemniczy_padalec
- Posty: 469
- Rejestracja: 16 paź 2009, 01:18
Re: Call of Cthulhu LCG
Ja jeszcze chciałem wrócić do wątku ilości potrzebnych kart. Moim zdaniem, nie ma tutaj żadnej konieczności kupowania czegokolwiek poza Core Setem, o ile człowiek nie chce koniecznie budować talii. Podstawowy zestaw pozwala dwóm osobom na świetną zabawę przez długi czas. Szczerze powiedziawszy, ciasno robi się przy trzech - ale nadal grać można.
CoC LCG bardzo mi się podoba, więc mam 3 Core Sety - ale to dlatego, że graliśmy jak maniacy w trzy osoby - zagraliśmy jakieś 100-150 partii (kiedy gra wyszła, na samej podstawce, dużo grania w wakacje) i zapragnęliśmy mieć możliwość tworzenia monofrakcyjnych decków. Myślę jednak, że gra świetnie broni się w postaci Core Seta. No i ma naprawdę mnóstwo klimatu - choć to klimat z lekkim wychyłem na pulp
CoC LCG bardzo mi się podoba, więc mam 3 Core Sety - ale to dlatego, że graliśmy jak maniacy w trzy osoby - zagraliśmy jakieś 100-150 partii (kiedy gra wyszła, na samej podstawce, dużo grania w wakacje) i zapragnęliśmy mieć możliwość tworzenia monofrakcyjnych decków. Myślę jednak, że gra świetnie broni się w postaci Core Seta. No i ma naprawdę mnóstwo klimatu - choć to klimat z lekkim wychyłem na pulp
Re: Call of Cthulhu LCG
Turniej : Call of Cthulhu LCG
Dzień : 16 kwiecień 2011
Miejsce : Konwent Rzut Kostką w
Społeczne Liceum Ogólnokształcące nr 3
Białostocka 4, Warszawa
Dojazd : Do Dw. Wileńskiego, a potem na piechotę, dla opornych tramwaj z numerem : 3, 6, 13, 21, 23, 25, 26, 32, 43
Oraz mapka :
http://maps.google.pl/map...ved=0CBYQ8gEwAA
Zapisy : 10:30 - 11:00
Start : 11:00
Wpisowe : 0 pln
Format : LCG, dla nie wtajemniczonych karty z białymi ramkami
Nagroda : Uścisk dłoni organizatora może coś wymyślę dodatkowo.
Ban : Magah Bird , Aspiring artist , Endless Interogation
Errata : najnowsza errata poszczególnych kart zwłaszcza Alaskan sledje Dog, zgodna z ostatnim FAQ.
Ban turniejowy : Descendant of Eibon oraz Specimen Bags
Zasady turnieju : Po 50 kart minimum w tali ,max. po 3 sztuki jednej karty ( Standard ) , preferowane koszulki na karty, gramy bez ostatniego Asylum Pack'a Perilious Trail , w zależności od liczby graczy, uzgodnimy przed turniejem sposób rozegrania turnieju.
UWAGA : mała zmiana dotycząca zasad
Podaję nowy FAQ 1.4:
http://www.fantasyflightgames.com/ffg_c ... iendly.pdf
, spróbujemy zagrać według niego jeżeli wszyscy zdąża przeczytać.
Chciałbym zauważyć że Aspiring artist jest już legalny, ale z erratą i to mocną , oraz występują restrykcję.
Ban Turniejowy w postaci : całkowitego zakazu gry Descendant of Eibon oraz Specimens Bag nadal obowiązuje , taka jest moja wola
Dzień : 16 kwiecień 2011
Miejsce : Konwent Rzut Kostką w
Społeczne Liceum Ogólnokształcące nr 3
Białostocka 4, Warszawa
Dojazd : Do Dw. Wileńskiego, a potem na piechotę, dla opornych tramwaj z numerem : 3, 6, 13, 21, 23, 25, 26, 32, 43
Oraz mapka :
http://maps.google.pl/map...ved=0CBYQ8gEwAA
Zapisy : 10:30 - 11:00
Start : 11:00
Wpisowe : 0 pln
Format : LCG, dla nie wtajemniczonych karty z białymi ramkami
Nagroda : Uścisk dłoni organizatora może coś wymyślę dodatkowo.
Ban : Magah Bird , Aspiring artist , Endless Interogation
Errata : najnowsza errata poszczególnych kart zwłaszcza Alaskan sledje Dog, zgodna z ostatnim FAQ.
Ban turniejowy : Descendant of Eibon oraz Specimen Bags
Zasady turnieju : Po 50 kart minimum w tali ,max. po 3 sztuki jednej karty ( Standard ) , preferowane koszulki na karty, gramy bez ostatniego Asylum Pack'a Perilious Trail , w zależności od liczby graczy, uzgodnimy przed turniejem sposób rozegrania turnieju.
UWAGA : mała zmiana dotycząca zasad
Podaję nowy FAQ 1.4:
http://www.fantasyflightgames.com/ffg_c ... iendly.pdf
, spróbujemy zagrać według niego jeżeli wszyscy zdąża przeczytać.
Chciałbym zauważyć że Aspiring artist jest już legalny, ale z erratą i to mocną , oraz występują restrykcję.
Ban Turniejowy w postaci : całkowitego zakazu gry Descendant of Eibon oraz Specimens Bag nadal obowiązuje , taka jest moja wola
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2011, 12:02 przez Mustafa, łącznie zmieniany 1 raz.
Monsoon Group Rulez
A.J.Mustafa
A.J.Mustafa
- cahir
- Posty: 262
- Rejestracja: 30 gru 2008, 09:07
- Lokalizacja: Vratislavia
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Call of Cthulhu LCG
informuję, że forum CoC LCG wyszło na prostą, newsy na bieżąco, spoilery dodatków itd. Trochę się muli, ale to już admini yoyo mają się tym zająć. Niech gwiazdy będą w porządku!Johnny Valone (Aspirations of Ascension, F76) is a criminal of French/Italian descent that went through the ranks quickly and now tries to take over Arkham’s underworld, being particularly adept at the Syndicates’ ability to Intimidate (Secrets of Arkham, F16) whoever stands in the way. This ability is also tied into the skill reduction ability of the faction.
Jezus zbawia, Allah nagradza, Cthulhu pożera.
- Markus
- Posty: 2455
- Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 564 times
- Been thanked: 275 times
Re: Call of Cthulhu LCG
śledzę forum o CoC od dawna i kibicuję aby Ctuluś rozwinął się(chodzi o życie na forum) chociaż w połowie tak jak Warhammer LCG ale... czas ładowania waszej strony jest koszmarny , czasami wynosi 15 sek , skutecznie zniechęca do przeglądania , naprawdę nie ma szans żeby działało to szybciej?cahir pisze:
informuję, że forum CoC LCG wyszło na prostą, newsy na bieżąco, spoilery dodatków itd. Trochę się muli, ale to już admini yoyo mają się tym zająć. Niech gwiazdy będą w porządku!
- Odi
- Administrator
- Posty: 6473
- Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 606 times
- Been thanked: 954 times
Re: Call of Cthulhu LCG
Witam,
parę dni temu kupiłem CoC lcg Core set, zdarzyłem zagrać jedną partię z kumplem z którym będę najczęściej grać i co wyszło z tejże gry ? A no to że czasem ciężko nam zrozumieć niektóre zasady albo działania kart, problemy najczęściej wynikają z braku "ogrania".
Nie chodzi tu o to że nasz angielski kuleje, raczej o to że często te zasady ciężko nam poskładać w jedność i zastosować.
Zatem nasuwa się pytanie czy ktoś był by na tyle dobrą duszą by poświęcić trochę swojego czas na spotkanie w Warszawie i wytłumaczenie pewnych aspektów mechaniki, znaczenia kart itp. ?
Wiem że istnieje forum o CoC ale znalezienie tam czegokolwiek przy prędkosci wczytu graniczy ze zdobyciem insane'a
parę dni temu kupiłem CoC lcg Core set, zdarzyłem zagrać jedną partię z kumplem z którym będę najczęściej grać i co wyszło z tejże gry ? A no to że czasem ciężko nam zrozumieć niektóre zasady albo działania kart, problemy najczęściej wynikają z braku "ogrania".
Nie chodzi tu o to że nasz angielski kuleje, raczej o to że często te zasady ciężko nam poskładać w jedność i zastosować.
Zatem nasuwa się pytanie czy ktoś był by na tyle dobrą duszą by poświęcić trochę swojego czas na spotkanie w Warszawie i wytłumaczenie pewnych aspektów mechaniki, znaczenia kart itp. ?
Wiem że istnieje forum o CoC ale znalezienie tam czegokolwiek przy prędkosci wczytu graniczy ze zdobyciem insane'a
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 16 paź 2008, 17:26
- Lokalizacja: CK/Wawa
Re: Call of Cthulhu LCG
Hej
Wiem że pare osób grywa w Cthulhu LCG i czasem przychodzi do Agresora na Politechnice Warszawskiej w piątki. Ja będę jutro, po 16 mogę wytłumaczyć zasady no i można by było pograć partyjkę czy dwie ;]
Wiem że pare osób grywa w Cthulhu LCG i czasem przychodzi do Agresora na Politechnice Warszawskiej w piątki. Ja będę jutro, po 16 mogę wytłumaczyć zasady no i można by było pograć partyjkę czy dwie ;]
- cahir
- Posty: 262
- Rejestracja: 30 gru 2008, 09:07
- Lokalizacja: Vratislavia
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Call of Cthulhu LCG
Mam nadzieję, że się nie wygłupię, ale chyba forum COC LCG w końcu działa normalnie,znaczy czas ładowania nie zajmuje zcasu do obiadu Oby nie tylko dzisiaj i oby to nie był błąd w systemie. Zachęcam zatem jeszcze raz wszytskich zniechęconych poprzednimi odwiedzinami do dania forum jeszcze jednej szansy: http://www.cthulhu.yoyo.pl/index.php
żeby nie było off-topu, kilka ostatnich zajawek z najnowszych asylumów:
Tak się będzie prezentował nowy reprint KINGSPORT DREAMS - jednego z najmocniejszych swego czasu asylumów, teraz po korekcie:
AGENCY:
•The Terrible Old Man
[Character] - Independent.
Cost : 1 / Skill : 1 / Icons: C
Game Text: While The Terrible Old Man is committed to a story, choose a struggle icon. Struggles of that type do not resolve in that story this phase unless an opponent pays 2.
•Neil's Curiosity Shop
[Support] - Location.
Cost : 2
Game Text: Neil's Curiosity Shop gains the triggered abilities of each support card controlled by an opponent.
Miskatonic:
•Thomas Olney
[Character] - Investigator. Sorcerer.
Cost : 3 / Skill : 3 / Icons: II
Game Text: Response: after another character you control is destroyed, pay 2 to put into play that character from your discard pile.
•The Hall School
[Support] - Location.
Cost : 2
Game Text: Action: sacrifice the Hall School to choose an icon. Until the end of the phase, each character you control gains one of the chosen icons.
Syndicate
•William Bain, "The One"
[Character] - Investigator.
Cost : 3 / Skill : 3 / Icons: CAI
Game Text: Response: after a character or support card controlled by an opponent is exhausted, pay 1 to look at the top 2 cards of your deck. Put one or both on the bottom of your deck, and the rest back on top of your deck.
•The Seventh House on the Left
[Support] - Location.
Cost : 3
Game Text: Action: exhaust to choose and exhaust a character or support card.
Cthulhu
•St. Erasmus' Home for Mariners
[Support] - Location.
Cost : 3
Game Text: Action: exhaust and sacrifice a Deep One character to choose and destroy a character without any A icons.
Called to the Sea
[Event] - Madness.
Cost : 2
Game Text: Action: until the end of the phase, each character in play gets -X skill, where X is its printed skill.
Hastur
•Charles Dexter Ward
[Character] - Servitor.
Cost : 3 / Skill : 3 / Icons: CA
Game Text: If Charles Dexter Ward would go Insane, choose another character instead. That character goes Insane if able.
Artist's Colony
[Support] - Location.
Cost : 2
Game Text: Action: exhaust Artist's Colony to have each player reveal and discard the top card of his deck. If you revealed the card with the highest printed cost, instead put that card into your hand.
Yog-Sothoth
Visitor from the Spheres
[Character] - Servitor.
Cost : 3 / Skill : 3 / Icons: TA
Game Text: Response: after an event card is played, pay 3 to copy the effects of that event.
Dreams in Limbo
[Event] - Spell.
Cost : 1
Game Text: Action: choose a story. Until the end of the turn, no struggles at this story resolve.
Shub-Nigurrath
•Basil Elton, Investigator
[Character] - Servitor.
Cost : 2 / Skill : 1 / Icons: AA
Game Text: Action: shuffle Basil Elton into its owner’s deck to choose and refresh a domain.
Thunder in the East
[Event] - Disaster.
Cost : 1
Game Text: Play during your operations phase. Action: choose and destroy a support card. Then, draw a card.
Neutral
•Mentor to Vaughn
[Character] - Sorceror. (I think this is a typo!!!)
Cost : 3 / Skill : 3 / Icons: CCA
Game Text: Willpower. Action: pay 1 to choose and exhaust a character with skill 2 or lower.
•Nodens, Potent and Archaic
[Character] - Ancient One.
Cost : 5 / Skill : 3 / Icons: TTA
Game Text: Toughness +2. Response: after Nodens enters play, wound all characters with skill 3 or lower.
•Tulzscha, The Green Flame
[Character] - Ancient One.
Cost : 6 / Skill : 4 / Icons: TTCA
Game Text: Villainous. Invulnerability. Cultist characters get +1 skill and gain T. Action: sacrifice a Cultist character to choose and destroy a non-Ancient One character with skill 2 or lower.
•Granny Orne
[Character] - Independent.
Cost : 1 / Skill : 1 / Icons:
Game Text: Willpower. Response: after Granny Orne enters play, destroy all insane characters.
•607 Water Street
[Support] - Location.
Cost : 2
Game Text: Response: after a card with the Independent subtype is destroyed, exhaust 607 Water Street to return that character to play under its owner's control.
•The Rope and Anchor Tavern
[Support] - Location.
Cost : 3
Game Text: After you play The Rope and Anchor Tavern from your hand, name a Subtype. Action: exhaust The Rope and Anchor Tavern to lower the cost of the next character you play this phase with the named Subtype by 1 (to a minimum of 1).
żeby nie było off-topu, kilka ostatnich zajawek z najnowszych asylumów:
Tak się będzie prezentował nowy reprint KINGSPORT DREAMS - jednego z najmocniejszych swego czasu asylumów, teraz po korekcie:
AGENCY:
•The Terrible Old Man
[Character] - Independent.
Cost : 1 / Skill : 1 / Icons: C
Game Text: While The Terrible Old Man is committed to a story, choose a struggle icon. Struggles of that type do not resolve in that story this phase unless an opponent pays 2.
•Neil's Curiosity Shop
[Support] - Location.
Cost : 2
Game Text: Neil's Curiosity Shop gains the triggered abilities of each support card controlled by an opponent.
Miskatonic:
•Thomas Olney
[Character] - Investigator. Sorcerer.
Cost : 3 / Skill : 3 / Icons: II
Game Text: Response: after another character you control is destroyed, pay 2 to put into play that character from your discard pile.
•The Hall School
[Support] - Location.
Cost : 2
Game Text: Action: sacrifice the Hall School to choose an icon. Until the end of the phase, each character you control gains one of the chosen icons.
Syndicate
•William Bain, "The One"
[Character] - Investigator.
Cost : 3 / Skill : 3 / Icons: CAI
Game Text: Response: after a character or support card controlled by an opponent is exhausted, pay 1 to look at the top 2 cards of your deck. Put one or both on the bottom of your deck, and the rest back on top of your deck.
•The Seventh House on the Left
[Support] - Location.
Cost : 3
Game Text: Action: exhaust to choose and exhaust a character or support card.
Cthulhu
•St. Erasmus' Home for Mariners
[Support] - Location.
Cost : 3
Game Text: Action: exhaust and sacrifice a Deep One character to choose and destroy a character without any A icons.
Called to the Sea
[Event] - Madness.
Cost : 2
Game Text: Action: until the end of the phase, each character in play gets -X skill, where X is its printed skill.
Hastur
•Charles Dexter Ward
[Character] - Servitor.
Cost : 3 / Skill : 3 / Icons: CA
Game Text: If Charles Dexter Ward would go Insane, choose another character instead. That character goes Insane if able.
Artist's Colony
[Support] - Location.
Cost : 2
Game Text: Action: exhaust Artist's Colony to have each player reveal and discard the top card of his deck. If you revealed the card with the highest printed cost, instead put that card into your hand.
Yog-Sothoth
Visitor from the Spheres
[Character] - Servitor.
Cost : 3 / Skill : 3 / Icons: TA
Game Text: Response: after an event card is played, pay 3 to copy the effects of that event.
Dreams in Limbo
[Event] - Spell.
Cost : 1
Game Text: Action: choose a story. Until the end of the turn, no struggles at this story resolve.
Shub-Nigurrath
•Basil Elton, Investigator
[Character] - Servitor.
Cost : 2 / Skill : 1 / Icons: AA
Game Text: Action: shuffle Basil Elton into its owner’s deck to choose and refresh a domain.
Thunder in the East
[Event] - Disaster.
Cost : 1
Game Text: Play during your operations phase. Action: choose and destroy a support card. Then, draw a card.
Neutral
•Mentor to Vaughn
[Character] - Sorceror. (I think this is a typo!!!)
Cost : 3 / Skill : 3 / Icons: CCA
Game Text: Willpower. Action: pay 1 to choose and exhaust a character with skill 2 or lower.
•Nodens, Potent and Archaic
[Character] - Ancient One.
Cost : 5 / Skill : 3 / Icons: TTA
Game Text: Toughness +2. Response: after Nodens enters play, wound all characters with skill 3 or lower.
•Tulzscha, The Green Flame
[Character] - Ancient One.
Cost : 6 / Skill : 4 / Icons: TTCA
Game Text: Villainous. Invulnerability. Cultist characters get +1 skill and gain T. Action: sacrifice a Cultist character to choose and destroy a non-Ancient One character with skill 2 or lower.
•Granny Orne
[Character] - Independent.
Cost : 1 / Skill : 1 / Icons:
Game Text: Willpower. Response: after Granny Orne enters play, destroy all insane characters.
•607 Water Street
[Support] - Location.
Cost : 2
Game Text: Response: after a card with the Independent subtype is destroyed, exhaust 607 Water Street to return that character to play under its owner's control.
•The Rope and Anchor Tavern
[Support] - Location.
Cost : 3
Game Text: After you play The Rope and Anchor Tavern from your hand, name a Subtype. Action: exhaust The Rope and Anchor Tavern to lower the cost of the next character you play this phase with the named Subtype by 1 (to a minimum of 1).
Jezus zbawia, Allah nagradza, Cthulhu pożera.